-- 06 sie 2015 19:57:38 --
jednak da się bez kanału to zrobić
chociaż łatwe to nie jest.morze się to komuś przyda to napisze jak ja to robiłem.ja zacząłem dla ułatwienia dostępu od wyjęcia obudowy filtra powietrza i węża od turbiny i IC.
niestety trzeba odkręcić pompę wspomagania żeby mieć dostęp do rurki oleju zasilającej turbo
od spodu odkręcamy płytę,poprzeczkę,wyprzęgnik żeby odkręcic i wyjąć wspornik przy skrzyni
spuszczamy olej,odkręcamy wspomnianą wcześniej rurkę od turbo i przy podstawie filtra też trzeba odkręcić jeden przewód idący do chłodnicy oleju(tylko przy filtrze)żeby mieć dostęp do jednej ze śrub miski oleju
odkręcamy wał od mostu
najlepiej koła na maxa w prawo,(dostęp do śrub mostu)lewarek pod most porządny nasad 22 odkręcamy 4 śruby i most maksymalnie na dół
od miski musimy jeszcze zdjąć dwa wężyki olejowe od vacum i odkręcić przewód powrotu oleju z turbo i wyjąć miarkę oleju(łatwiej wyjąć miskę)
14nasad i odkręcamy śruby od miski
no i micha tyłem w dół i do tyłu wychodzi bez odkręcania smoka.u mnie jeszcze oryginał GM uszczelka była
potem micha płynem do silników umyta i oczywiście wszystko odtłuszczone
za uszczelkę z REINZA dałem 50pare zł i dla pewności tam gdzie miska półokkrągła na rogach dałem trochę sylikonu 350stopni.
montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.
rozebranie zajęło mi jakieś 3,5h,trochę roboty jest ale da się zrobić


