Dokładnie tak jak pisze Dawid.
Oryginalny amor (tzn. irona) idzie do tyłu, w jego miejsce wchodzi kolumna. Tak więc będą dwa amory. Dlaczego. Bo iron nie robi do tego zestawu amorka, mój jest sprawny a ten będzie tylko prowadzeniem dla sprężyny.
Odboje mam w fabrycznym miejscu bez żadnych podkładek.
Wykrzyżu nie poprawie ale pracę i charakterystykę zawieszenia raczej tak.
jrzeuski napisał(a):Ja zrozumiałem, że górny wahacz wylatuje albo idzie do przeróbki
Mam zapasowe wahacze i będę kombinował ala calmini
jrzeuski napisał(a):No nie wiem czy Galus buduje przeprawówkę. Mam wrażenie, że jednak auto na wyprawy.
Był taki plan ale na wyprawy to raczej ON. Ja mam LPG 52L + jakies 25PB. Mega zasięgu to nie robi. A u nas w kraju jest co zwiedzać. Za granicą już się nasiedziałem. Na razie starczy.
A co to teraz jest to nie wiem. Zmota raczej jeszcze nie. Seria tym bardziej.
Stalowe tarany. Dwie windy. Brak tapicerki na podłodze, drzwiach, suficie.
5 cali liftu. MT 32. I inne takie tam. Raczej od normy motania nie odbiegam.
"Nigdy nie bój się próbować czegoś nowego. Pamiętaj - amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica..."
vel: Sinner
"Wszyscy wiedza, ze czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, ze się nie da, i on właśnie to coś robi"
Albert Einstein