Witamy !



ORINGI POMPY

Re: ORINGI POMPY

Postprzez jrzeuski » 29 cze 2015 22:47:20

A te dwa przewody z prawej to idą do baku? :niewiem:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: ORINGI POMPY

Postprzez RudeBoy » 29 cze 2015 22:47:57

ali napisał(a):a co to za jakaś zmota na tej focie ? ten przewód od dołu ?


aaa. no widzisz :)
Ty ty miałeś zmote ;)
To jest Fuel Priming Port :) Złączka do odpowietrzania. Szkoda, że na tym jest jakiś kosmiczny zawór.

Inna sprawa, że na fotce jest PSG16 ale w PSG5 jest tak samo.

-- 29 cze 2015 22:48:30 --

jrzeuski napisał(a):A te dwa przewody z prawej to idą do baku? :niewiem:


Nie do zbiornika płynu spryskiwaczy :mrgreen:
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: ORINGI POMPY

Postprzez ali » 29 cze 2015 22:50:58

RudeBoy napisał(a):
ali napisał(a):a co to za jakaś zmota na tej focie ? ten przewód od dołu ?


aaa. no widzisz :)
Ty ty miałeś zmote ;)
To jest Fuel Priming Port :) Złączka do odpowietrzania. Szkoda, że na tym jest jakiś kosmiczny zawór.

Inna sprawa, że na fotce jest PSG16 ale w PSG5 jest tak samo.



ANo widzisz, u mnie tam jest tylko taki mikro zaworek a nie jakiś grubaśny przewód ale cała reszta identyczna :P
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: ORINGI POMPY

Postprzez RudeBoy » 29 cze 2015 22:53:33

Tego zaworka na tym Fuel Priminig Port lepiej nie ruszać.
Dawno temu sobie wymyśliłem, że skoro jest takie coś to użyję do odpowietrzenia. No i to był zły pomysł bo potem się nie chciał ten zaworek zamknąć :)
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: ORINGI POMPY

Postprzez fly_jabko » 01 lip 2015 14:59:27

To pompiarz, który robił mi pompę chyba też z nim miał kłopot bo po powrocie od niego już nie mam fuel priming port wcale... Zapytałem dlaczego to stwierdził, że był problem miedzy inny usterkami też z tym krućcem i miał tylko bez wyjścia na odpowietrzenie dlatego tak mi założył...
Avatar użytkownika
fly_jabko
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 391
Dołączył(a): 01 maja 2011 07:20:37
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: ORINGI POMPY

Postprzez CICHY BRUS » 05 lip 2015 14:25:06

Dziękuję za mnogość postów mam nadzieję, że pomogą również materiały dydaktyczne.

Najpierw zobaczę tego PDF-a dokładnie poczytam, wygląda mądrze.

Gdybym jednak nie znalazł w nim odpowiedzi to:

- gdzie jest zaworek dławiący na pompie dokładniej??
- do czego służy ta śrubą pod którą również wszyscy wymieniają oring


Odpowiadając na wasze pytania tak jak w pierwszym poście: Nic nie było robione przeze mnie z układem paliwowy, nawet filtr dlatego od tego zaczynam jutro.


BTW: Nie wiem, być może mogę się mylić... ale.... FUEL PRIMING PORT służy tylko i wyłącznie to serwisowego pierwszego rozruchu, tzn ze w odpowiednim warsztacie żeby odpalić samochód i nie mamlając pompą na sucho można podać przez niego pali i zalać pompę..oczywiście pod ciśnieniem jakie powinno być na pompie...

Wg. na 99% nie służy to do odpowietrzania tak samo jak zaworek na listwach w benzynówkach nie służy do odpowietrzania tylko to co najwyżej sprawdzenia ciśnienia paliwa.


Od jutra grzebię, napiszę co się udało..... chociaż o ile się uda to pewnie i tak nie do końca bedzie wiadomo co jak zrobię za dużo rzeczy na raz, albo zaczne od filtra i sprawdze i po kolei
CICHY BRUS
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 02 sty 2014 00:26:04
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: ORINGI POMPY

Postprzez RudeBoy » 05 lip 2015 15:21:02

CICHY BRUS napisał(a):
BTW: Nie wiem, być może mogę się mylić... ale.... FUEL PRIMING PORT służy tylko i wyłącznie to serwisowego pierwszego rozruchu, tzn ze w odpowiednim warsztacie żeby odpalić samochód i nie mamlając pompą na sucho można podać przez niego pali i zalać pompę..oczywiście pod ciśnieniem jakie powinno być na pompie...


Jest dokładnie tak jak mówisz.
Co nie zmienia faktu, że można by przez niego również odpowietrzać gdyby mieć pasujący króciec.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Poprzednia strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron