jrzeuski napisał(a):majchas napisał(a):U mnie ewidentnie to dławienie na benzynie powstało po montażu LPG
Chcesz powiedzieć, że wyjechałeś z warsztatu montującego LPG z taką fuszerką i walczysz z tym sam zamiast egzekwować na gwarancji?

Złośliwość rzeczy martwych - jak wyjeżdżałem od gazownika to wszystko działało - porobiło mie sie trochę złego z cywilnym autem i Frota służyła przez krótki okres jako kręgłosłup motoryzacji w rodzinie więc nie chciałem grzebać żeby czegoś bardziej nie zepsuć. Na szczęście mam juz swoja Hondę doporowadzoną do porządku i czas skupić się na Frocie - aż mnei nosi żeby gdzies wyskoczyć z chłopakami polatac na jakiejś żwirowni

.
-- 16 wrz 2015 16:14:23 --
diabeł napisał(a):zobacz jeszce silnik krokowy (chyba tak to się nazywa. zapomnialem po browarach i burzy w Łodzi. jestem niewyspany) to co odpowiada za obroty na " ssaniu ". odpal go na lpg i zobacz czy też będzie się tak samo zachowywał zimny jak na paliwie
Dzięki Diabeł, dzisiaj zczytam błędy z ECU metoda " na druta"

ciekawe co wyjdzie. Świece, podejżewałem ale skoro na gazie chodzi ok to raczej nie tutaj jest problem. Silnik krokowy, słuszna uwaga może i tego wina bedzie. Podejzewam jeszcze zewnętrzną pompe paliwa, założyłem taką powiedzmy nie pierwszej młodości, od audi 80 ale nie wiem czy na mono czy na multi wtrysku, ciśnienie na zaworku szyny 2,8 bar - obawiam się ,że może być za mało - widziałem na forum, że min 3 bary musi być.
-- 16 wrz 2015 20:06:54 --
No dobra Panowie, mam kolejny problem w zidentyfikowaniu kostki w którą trzeba wpiąć się spinaczem żeby odczytac kody błędów, wrzucam link do zdjęć (nie są najlepszej jakości bo robione telefonem i po zmroku ale byc moze ktoś będzie w stani mi podpowiedziec czy to właściwa kostka czy mam szukac dalej

.
https://onedrive.live.com/redir?resid=CF1E5CB8C2428777!3446&authkey=!AFI42CuoKgEarWA&v=3&ithint=photo%2cjpghttps://onedrive.live.com/redir?resid=CF1E5CB8C2428777!3447&authkey=!ALCDyHhFWrRSwg8&v=3&ithint=photo%2cjpgPozdrawiam