| Witamy ! |
|---|
|
|






W grę wchodzi tylko zamiennik motrex 200 pln lub jakieś inne(nie pamiętam nazwy) za 360 pln za kpl. na cały motor.Wszytko by powiedziało otwarcie silnika ale niestety taki zabieg napędza dodatkowe koszty - uszczelki, planowanie itp.Szczerze to nie chce mi się wierzyć że pierścienie zamienniki nie przelatają mi 100.000km. - takie jest moje oczekiwanie co do tego zabiegu a potem niech się dzieje wola nieba 

przemekcrx napisał(a):Co do pierścieni olejowych to mnie zawsze zastanawiał jeden szczegół
przecież mamy
1-pierscień smarujący na samym dole
2-pierscień zgarniający w środku czyli zgarnia oliwę
3- uszczelnijący robi ciśnienie
Moim zdaniem wina leży po stronie zgarniającego oliwę a nie smarującego .......chyba ktoś namieszał troszkę w temacie albo ktoś zle określił pierscienie
W sumie nawet nie widziałem fotki zapieczonego pierścienia w 3,2








bart322 napisał(a):300 pln za komplet to nie rozsadna cena, ale bardzo tania. Zastanowilbym sie nad jakoscia.
Goetze do DTI kosztuja ok 700.

szymon.ha napisał(a):W USA te pierścienie NPR kosztują 46$ więc u nas cena wychodzi normalna.
Tylko tam podają że ten jeden to ma szerokość 3mm a nie 4mm.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości