adrianee36 napisał(a):motul 15W50 kosztuje okolo 120zł za 5L wiec to nie majatek
Na codzień zajmuje się mechaniką motocyklową w której przoduje Motul i uwież mi że na dzień dzisiejszy nie ma bardziej podrabianego oleju w polsce jak marka motul

Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):motul 15W50 kosztuje okolo 120zł za 5L wiec to nie majatek
NYGA napisał(a):pierścienie
http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-o ... 31912.html
panewki
http://allegro.pl/panewki-korbowodowe-i ... 79739.html
to nie jest moje źródło zakupów to tylko przykład...
drech napisał(a):NYGA napisał(a):pierścienie
http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-o ... 31912.html
panewki
http://allegro.pl/panewki-korbowodowe-i ... 79739.html
to nie jest moje źródło zakupów to tylko przykład...
To nie są pierścienie do tego silnika. Tłok w silniku frontery jest inny niż w montereyu a/trooperze II.
Regulacja luzów zaworowych polega na doborze płytek o właściwej grubości, więc też jestem ciekawy jak chcesz to sam ogarnąć.
drech napisał(a):Przeczytałem bardzo dokładnie. Napisałeś, że to nie jest ŹRÓDŁO Twoich zakupów. Tak po Twojemu, to równie dobrze mogłeś wrzucić link do pierścieni od passata w tedeiku jako przykład. Jak masz graty i dostęp do płaszczyźniarki, to rób! Po co pytasz? Chcesz błogosławieństwo?
A, sorry, umknęła mi istota zagadnienia. Da się zrobić remont na założonym silniku, ale trzeba tyle rzeczy wyjąć, że chyba bardziej opłaca się wyjąć silnik w kawałkach. Na pewno trzeba zwalić przedni most żeby się dostać do miski. Być może uda się wyjąć wał korbowy odkręcając samą obudowę pompy oleju i przeciskając się między skrzynią a silnikiem żeby odkręcić koło zamachowe. Chyba że zakładasz wyjęcie skrzyni, ale prościej jest wyjąć silnik. Głowice zejdą, lewa po zdjęciu serwa
cinek1983059 napisał(a):wyciągasz wał chociaż by po to aby dać go do szlifu, skoro panewki wymieniasz to słusznym by było zrobić komplet czyli razem z wałem.po co wogule robisz ten remont ze względu na nadmierne zużycie oleju, czy mocy nie ma, bo nie doczytałem.jeżeli tylko po to żeby ograniczyć apetyt na olej to wymień uszczelniacze zaworowe , pierścienie i szlif głowic, skoro wału nie chce ci się wyciągać.pamietaj tylko że jak zrobisz górę na tip top to moment poleci dół.
NYGA napisał(a):Z tego co mi wiadomo silnik starszego i nowszego typu różni się tylko górą DOHC lub SOHC.Co do bloku jest wszystko to samo czy to isuzu czy opel byle oznaczenie miał 6VD1.Nawet 3.5 ma te same pierścienie tylko wykorbienie inne i denka tłoków.Cylindry i blok jest we wszystkich ten sam.
NYGA napisał(a):Więc śmię twierdzić że PIERŚCIENIE Z LINKU PASUJĄ! i nie podałem linku do pierścieni od passata lecz do właściwych.
NYGA napisał(a):Pytam, bo po to jest forum, może ktoś przerabiał temat i coś istotnego podpowie, ale nie lepiej mnie zrównać z ziemią bo co to za pomysł żeby silnik remontować![]()
Mogłeś zacząć swoją wypowiedź od istota zagadnienia bo dalej już jest na temat![]()
NYGA napisał(a):Rozmawiałem z Sebolem i mówił że trzeba tylko opuścić przedni most, nie rozumiem tylko po co wyciągać wał korbowy???Do wymiany pierścieni czy nawet panewek wyciągać wał???Możesz rozwinąć swoją wypowiedź co do wału...bo pierwszy raz słyszę że do wymiany pierścieni czy panewek demontuje się wał a już trochę lat żyje na tym świecie
NYGA napisał(a):Silnik już był zmieniany w tym samochodzie i nigdy więcej się tego nie tykam, prze..bana robota.
NYGA napisał(a):Chodzi mi tutaj o proste wskazówki typu, "żeby odkręcić miskę trzeba opuścić most" szukam ułatwienia oraz zwyczanych podpowiedzi.Może ktoś się wypowie kto wymienił same gumki zaworowe i w jakim stopniu to pomogło i czy nastąpiła jakaś zmiana co do apetytu na olej.
NYGA napisał(a):-- 07 mar 2015 02:25:17 --
Jeszcze proszę dla udowodnienia mojej pewnie złej wiedzy, proszę zerknąć na link i porównać średnicę tłoka oraz opisu na aukcji![]()
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 2000-2004/
-- 07 mar 2015 02:28:59 --
No i jeszcze to:
http://www.auto-data.net/pl/?f=editCar&car_id=15941
NYGA napisał(a):-- 07 mar 2015 02:39:49 --
Wiem co robie i wiem co mówie w przeciwnym razie nie zabierał bym nawet głosu tylko siedział skulony jak zbity pies.Szanuje Twój czas i Twoją osobę więc proszę o to samo.Konkretne wypowiedzi a nie nabijanie sobie licznikaCzekam z niecierpliwością na wypowiedzi osób które to robiły w praktyce a nie bujają w obłokach i piszą żeby pisać.
ali napisał(a):nowe panewki bez szlifu wału, nowe pierścionki bez szlifu bloku,nowe uszczelniacze bez zrobienia prowadnic...........
Poza tym daj lynk do tego kompletu uszczelek bo cena wydaje mi się super okazyjna lub niepradopodobna.
szymon.ha napisał(a):Pytań brak, bo większość użytkowników na forum zna te ceny, problem to płacenie cła.
Ten silnik z linku nie jest identyczny bo między wałkami jest łańcuch a oryginalnie są koła zębate.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości