Co do kosztów to już się orientowałem i po moich rabatach wychodzi to tak:
- pierścienie motrex - 200 pln kpl.
- kpl. uszczelek na cały silnik AJUSA - 550 pln
- panewki pewnie są dobre ale wyjdzie w praniu - 100 pln kpl.
- planowanie głowic - 100 pln.
- regulacja luzu zaworowego - we własnym zakresie
- masa uszczelniająca dirko - 15 pln
- filtra, oleju itp.nie liczę bo to norma
Powód takiego remontu może być tylko jeden:) APETYT NA OLEJ !!!
Temat brania oleju przez ten motor to temat rzeka...raz mniej raz więcej a jeszcze innym razem litr na 600km - i tu miarka się przebrała

Nie chcę wywołać wojny na forum

Dla poprawienia humorów ceny części w ASO:
pierścienie 420 pln na gar - 2520 kpl.
uszczelki na silnik - 3400 pln kpl.
dalej już nie pytałem bo gość mnie rozbawił

Choć ostatnio wymieniałem termostat na oryginał z ASO i cena nie była zabójcza bo 100 pln.Przy okazji wymiany termostatu mogłem zaobserwować jak wygląda kolektor ssący w tym samochodzie i powiem Wam że na podstawie tego co zobaczyłem stwierdzam że wina leży po stronie gumek! W środku kolektora pół litra oleju, ku..a wino i pianino



Podsumowując czy można wykonać remont tego silnika w budzie bo wywalanie go na zewnątrz mnie nie rajcuje.Czy miska wylezie i jest dojście do wału aby odkręcić korby?Zwalenie góry to nie problem bo widzę że jest w miarę dojście do wszystkiego.Jeżeli ktoś robił taką operację to proszę o konkretne odpowiedzi.O szpilkach wiem że lubią się ukręcić ale to loteria i nie mamy na to wpływu - jak się ukręci to będe myślał co dalej z tym fantem

