Witamy !



Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Postprzez Pioterek227 » 05 sty 2015 19:43:42

Witam.
Jak wymontować czujnik temperatury powietrza z przepływomierza? I jak on wgl. wygląda???
Pioterek227
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 17
Obrazki: 0
Dołączył(a): 25 paź 2014 10:42:18
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Postprzez diabeł » 06 sty 2015 07:56:15

Czujnik temperatury powietrza wygląda jak "fiutek" z kostką dwupinowa. Jest on przed albo za przeplywomierzem. Demontaż- wyjąć kostke i czujnik. Jest on wciskany razem z gumową uszczelką. Czemu chcesz go wyjac.
diabeł
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Obrazki: 0
Dołączył(a): 12 lis 2013 20:00:32
Lokalizacja: Lasków
Pochwały: 1
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Postprzez Huberek » 06 sty 2015 08:11:52

Wyjąć łatwo, trudniej wsadzić...
Kupię do froty A:
głośniki wysokotonowe drzwi, wtyczki wentylatorów, światła przeciwmgielne

tel 519-079-254
Avatar użytkownika
Huberek
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 549
Obrazki: 15
Dołączył(a): 13 gru 2013 20:00:07
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Postprzez brum » 06 sty 2015 10:02:37

W 2.4 czujnik jest w przepływomierzu a nie za nim jak w 2.2.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Postprzez Pioterek227 » 06 sty 2015 19:41:59

Bo po zworce pinów AiB check wybłyskal mi błąd 71 - czujnik temperatury powietrza dolotowego - zbyt wysokie napięcie. Ale jest jeden szczegół. Na wtyczce od przepływomierza na 5 pinie było coś kombinowane. Od grodzi dzielącej silnik od kabiny jest otwór na wiązkę. Przy wiązce kabli wychodzi jeden luźny. I tak idzie sobie luzem za silnikiem, potem przy zbiorniczku wyrównawczym i głównymi bezpiecznikami do przepływomierza. Dokładnie do wtyczki na 5. pin. Był poprostu skręcony do wtyczki. A fabryczny odcięty. Gdy odłączyłem ten luźny a podłączyłem fabryczny to kod 71 znikł a pojawił się 73 - przepływomierz zbyt niskie napięcie. Ten luźny kabelek po drugiej stronie jest wpuszczony pod obudowę komputera. Ale już komputera nie wyjmowałem i nie rozbierałem.

-- 10 sty 2015 15:04:49 --

Wie ktos jak to wyjac?

-- 20 mar 2015 15:52:25 --

No i udało mi się to naprawić:) I to za darmo:)
Pioterek227
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 17
Obrazki: 0
Dołączył(a): 25 paź 2014 10:42:18
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995


Powrót do 2.4i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron