przez Pioterek227 » 06 sty 2015 19:41:59
Bo po zworce pinów AiB check wybłyskal mi błąd 71 - czujnik temperatury powietrza dolotowego - zbyt wysokie napięcie. Ale jest jeden szczegół. Na wtyczce od przepływomierza na 5 pinie było coś kombinowane. Od grodzi dzielącej silnik od kabiny jest otwór na wiązkę. Przy wiązce kabli wychodzi jeden luźny. I tak idzie sobie luzem za silnikiem, potem przy zbiorniczku wyrównawczym i głównymi bezpiecznikami do przepływomierza. Dokładnie do wtyczki na 5. pin. Był poprostu skręcony do wtyczki. A fabryczny odcięty. Gdy odłączyłem ten luźny a podłączyłem fabryczny to kod 71 znikł a pojawił się 73 - przepływomierz zbyt niskie napięcie. Ten luźny kabelek po drugiej stronie jest wpuszczony pod obudowę komputera. Ale już komputera nie wyjmowałem i nie rozbierałem.
-- 10 sty 2015 15:04:49 --
Wie ktos jak to wyjac?
-- 20 mar 2015 15:52:25 --
No i udało mi się to naprawić:) I to za darmo:)