
Witamy ! |
---|
|
ali napisał(a):Mój plaskacz śmiga na 2g od nowości, szacuje że teraz ma około 400k, przy okazji robienia upg i szlifowania głowicy poprosiłem o zrobienie zaworów.
JaGrab3 napisał(a):Dobre.... czyli głowica już robiona, więc już nie tak od nowośći... chyba, że od remontu głowicy.
..
JaGrab3 napisał(a): ale wskaż mi co jest niezgodne z prawdą wśród tego co napisałęm, Chyba, że pisałeś nie w odpowiedzi na mojego posta.
JaGrab3 napisał(a): Tylko poprawnie wystrojona, dobrze dobrana 4 generacja nie zrobi krzywdy silnikowi....
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
JaGrab3 napisał(a):ali napisał(a):Mój plaskacz śmiga na 2g od nowości, szacuje że teraz ma około 400k, przy okazji robienia upg i szlifowania głowicy poprosiłem o zrobienie zaworów.
Dobre.... czyli głowica już robiona, więc już nie tak od nowośći... chyba, że od remontu głowicy.
.
słyszałeś o korozji ? słuszałeś o opdających tulejach ? zapraszam do ksiażek jak nie słyszałeśJaGrab3 napisał(a):Ali jaka to diagnoza na odległość skoro SAM NAPISAŁEŚ, że robiłeś szlif głowicy - po co to się robi?? Dla sportu?
JaGrab3 napisał(a): Nie wiem czemu jakoś osobiście bierzesz moje opinie o mieszalnikowych instalacjach....
JaGrab3 napisał(a):Dodatkowo w równoległym wątki piszesz, żę masz problemy z działaniem silnika na PB - to tez kwalifikujesz jako bezproblemowe użytkowanie gazu?? Nie bądź hipokrytą. Notabene napisałem ci tam co może być przyczyną.
ali napisał(a):słyszałeś o korozji ? słuszałeś o opdających tulejach ? zapraszam do ksiażek jak nie słyszałeś
Nie biorę osobiście, tylko nie lubię jak z uporem maniaka wprowadzasz ludzi w błąd nie majac o czyś pojęcia
JaGrab3 napisał(a):To z innym postem, to sorry pomyliłem Cię z jrzeuski....nie wiem czemu.
Jeżeli uważasz że poprzednie moje zdania to bzdury, to bardzo proszę udowodnij to a nie walcz o te mieszalniki jak Tommy Lee Jones....
albo na zakończenie tych wywodów, to wygrałeś, przekonałeś mnie, wracam do mieszalnika....
-- Dodano So 06 gru 2014 19:48:18 --ali napisał(a):słyszałeś o korozji ? słuszałeś o opdających tulejach ? zapraszam do ksiażek jak nie słyszałeś
Nie biorę osobiście, tylko nie lubię jak z uporem maniaka wprowadzasz ludzi w błąd nie majac o czyś pojęcia
Zlituj się, proszę, kto pisze o korozji, opadających tulejach - teraz mozna napisać wszystko, nawet że mysz wlazła ci do kolektora.. twoja sprawa, nie interesuje mnie to - robiona była głowica - jaki tekst sobie wymyślisz, to twoja sprawa.
Jeżeli ja z uporem maniaka wprowadzam luldzi w błąd - PODAJ KONKRETY, jeżeli nie umiesz podać zamilcz.
JaGrab3 napisał(a):PODAJ KONKRETY - alfo i omego.
JaGrab3 napisał(a):Tylko nie ma frajdy z jazdy i potem to co zaoszczędziłeś na instalacji to wpakujesz w silnik - chyba, że sprzedasz wcześniej ....
Ps. Sekwencję też odpalisz z gazu....żadna to zaleta, tylko po co?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości