Dziękuję, poszukam.
A jest szansa zrobienia tego samemu? Ktoś próbował?
-- Dodano 26 gru 2014 12:39:28 --
Jako że w święta po obiedzie człowiek albo drzemie na kanapie albo chodzi i kombinuje co by tu zrobić by się nie nudzić postanowiłem nie nudzić się i zająć się sprawą kluczyka. Operacja tak prosta że w miarę rozgarnięty 12 latek poradził by sobie. Ale po kolei:
1. Zdjąć kierownicę- klucz 17-tka. Czasem trzeba się troszkę naszarpać by zeszła z wieloklinu.
2. Zdjąć płytkę wycieraczek i świateł awaryjnych- dwie śruby krzyżakowe.
3. Wyjąć bębenek- siedząc na fotelu kierowcy zwolnic blokadę bębenka, czyli wcisnąć je drutem lub cieńszym śrubokrętem ( kluczyk włożony do stacyjki i ustawiony w pozycji I )
4. Po wyjęciu bębenka z kolumny kierownicy, zdejmujemy zabezpieczenie bębenka -seger- i tym oto sposobem mamy w rękach serce stacyjki.
5. Od tyłu stacyjki jest niewielki otwór przez który możemy wypchnąć pozostałą część kluczyka z bębenka.
6. Myjemy wszystko w ropie lub innym rozpuszczalniku, smarujemy i składamy.
A tu zdjęcie jak to wygląda:
https://drive.google.com/file/d/0B1pN4z ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B1pN4z ... sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B1pN4z ... sp=sharing