Semir napisał(a):
Przedział cenowy ważny ale na zimę uważam że lepsze auto jest ja ma stały napęd 4x4 full time czy super sellekt.
Miałem B trochę czasu teraz mam A a z nią do początek przygody i problemów poniekąd.
Dyskusja i tak nie będzie miała końca...
Zgoda, wiem, że krótkie A na poprzecznych nierównościach szaleju dostają i skoksują się niezwykle, problem z tym tylko, że taka skrzynka to najlepiej w żepie.A żep z kolei to tylko benzyna. Żeby chciał być tak wygodny jak long B musiałby to być ZJ, lub WJ, a tu normalne silniki zaczynają się od 4,7 literka. (Bo nie będę pisał nawet o zizlu jeepowskim - o ile crd ma jeszcze sens, to motor VM to jest jak strzał w stopę. Z kolei spalania granda ZJ/ ZG czy WJ (BEZ PRZERÓBEK NA NORMALNYCH szosowych oponach, przy 4 biegowym automacie to choćby się zesrał użytkownik 15 literków to tak delikatnie latając wsysa, a i okolice 25 nie są rzadkością). Jeśli chodzi o mitsu np, to motorki 2,6 lub 3,0 też spijają

