Witam,
mam kolejne pytanie laika.
Mam w swojej fronterze sprzęgiełka manualne w przednich kołach, niestety ciężko je przełączyć ręką (lewe przy odrobinie siły się udaje ale prawe trzeba kluczem). To ma tak być czy można to jakoś nasmarować?
| Witamy ! |
|---|
|
|
symbioza napisał(a):Witam,
mam kolejne pytanie laika.
Mam w swojej fronterze sprzęgiełka manualne w przednich kołach, niestety ciężko je przełączyć ręką (lewe przy odrobinie siły się udaje ale prawe trzeba kluczem). To ma tak być czy można to jakoś nasmarować?



symbioza napisał(a):Sprawdzę jutro dokładnie jakie to są i dam znać.
Jest gdzieś w necie opis jak to rozkręcić?



Semir napisał(a):Albo poszukać używanych AISIN- ów nie są też najtańsze ale aisin to aisin.




Kupisz sobie kiedyś porządny klucz i on przeżyje a śrubka nie.luckson napisał(a):Ostatnio przy odkręcaniu zapomniałem je obstukać i przy odkręcaniu obrobił się klucz a śrubie nic się nie stało.
Za to po obrobieniu wyglądają tak samo i dobrze się je rozwiercaZ doświadczenia wiem że łatwiej obrobić imbusa niż torxa.


jrzeuski napisał(a):Kupisz sobie kiedyś porządny klucz i on przeżyje a śrubka nie.luckson napisał(a):Ostatnio przy odkręcaniu zapomniałem je obstukać i przy odkręcaniu obrobił się klucz a śrubie nic się nie stało.Za to po obrobieniu wyglądają tak samo i dobrze się je rozwiercaZ doświadczenia wiem że łatwiej obrobić imbusa niż torxa.
Jakbym miał AVMy, to przeszedłbym się do sklepu ze śrubami poszukać śrub w wersji na śrubokręt krzyżakowy lub płaski. Ewentualnie flexem zrobił nacięcie na płaski. Zawsze byłaby dodatkowa szansa odkręcenia zanim do akcji wkroczy wiertarka, bo wtedy gwint też szlag trafia i trzeba kombinować z gwintownikami i innymi śrubami.


Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości