Witamy ! |
---|
|
offdam napisał(a):czyli te w drugim linku i trzecim byly by ok?
Odoll napisał(a):możesz kupić/zamówić AVM hp
Stabros napisał(a):Jeśli możesz sobie pozwolić finansowo to weź AVM HP
offdam napisał(a):A do tych nowych bedzie mi jeszcze cos potrzebne zeby je zamontowac czy po poprostu sciagne te co mam i zaloze te nowe i bedzie git?
Stabros napisał(a):Czy to normalne na tych sprzęgach?
eric napisał(a):Stabros napisał(a):Czy to normalne na tych sprzęgach?
Nie
Zgadza się, w sprzegiełku jest łożysko ślizgowe, które pracuje między piastą a frezem przegubu. Zazwyczaj jest bezobsługowe, ale jeśli dostała się tam woda i błoto, to można to rozebrać (trzyma się na segerze), wyczyścić i przesmarować.Stabros napisał(a):Pytanie jak to jest zbudowane jak to działa? czy ten szym może wydostawać się ze sprzęgiełka bo dwie jego części (stała i ruchoma) trą o siebie czy może być to interakcja sprzęgiełka lub jego części z czymś innym?
Huberek napisał(a):przesmaruj smarem łożyskowym ŁT-3 i sprawdź,...
jrzeuski napisał(a):Zgadza się, w sprzegiełku jest łożysko ślizgowe, które pracuje między piastą a frezem przegubu...
rascal666 napisał(a):Drugie pytanie to czy powinien być aż taki <LUZ> jak widać na drugim filmiku??
RudeBoy napisał(a):rascal666 napisał(a):Drugie pytanie to czy powinien być aż taki <LUZ> jak widać na drugim filmiku??
jrzeuski napisał(a):Weź flexa z tarcza 1mm i natnij sobie ten rowek.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości