
Witamy ! |
---|
|
jafcio napisał(a):Ja miałem w sumie 2x A.2.0
DTI też miałem okazję pojeździć ale odkąd mam 3.2 to jest frajda
oposs napisał(a):jafcio napisał(a):Ja miałem w sumie 2x A.2.0
DTI też miałem okazję pojeździć ale odkąd mam 3.2 to jest frajda
Ściągnąłeś już aplikację?
sigreg napisał(a):Podsumowujac ta niezwykle budujaca dyskusje![]()
- 3.2 "bedziesz pan zadowolony", dopoki cos nie padnie a wtedy sprzedajesz mieszkanie i sciagasz graty z usa
- 2.2 Pb - nic specjalnego, coraz trudniej dostepny, czesci sa i dobrze bo niektore egzemplarze sa wzbogacone o dodatkowy ficzer zwany "korba bokiem"
- 2.2 Diesel - nic specjalnego, w razie remontu wydam tyle co za "jezdną" frotke A, a jak bede mial pecha to trafie na egzemplarz z pompa "ze sterownikiem", a wtedy mam przesrane bo wymiana pompy wchodzi jako zwykla okresowa czynnosc serwisowa
Mam nadzieje ze nic nie pominalem![]()
Czyli mowiac wprost - jeden wuj co wybiore bo wybor ogranicza sie do wiekszej lub mniejszej kichy. Dobrze rozumuje ?
lukaszek napisał(a):
Czyli wnioskując trzeba zapomnieć o kupnie frotki bo ktorą by sie nie wybralo to lipa......
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości