| Witamy ! |
|---|
|
|





jafcio napisał(a):... Pomóżcie bo nie mam już zdrowia.:/

eric napisał(a):jafcio napisał(a):... Pomóżcie bo nie mam już zdrowia.:/
No bez dotykania auta to chyba tylko to Ci pozostało
https://www.youtube.com/watch?v=6wU2CxhyGKY


jafcio napisał(a):Pomóżcie bo nie mam już zdrowia.:/

drech napisał(a):jafcio napisał(a):Pomóżcie bo nie mam już zdrowia.:/
Ja bym wymienił sondy, ale chyba ktoś już Ci to proponował i nie skorzystałeś z podpowiedzi.


cinek1983059 napisał(a):po pierwsze co ma sonda do odpalania auta(normalnie możesz odpiąć sąde i zobaczysz że to całkowicie nic nie zmieni) wywala błąd bo coś innego w układzie składu mieszanki jest nie tak
myślisz że 78 stopni po jeździe to jest ok gdzie silnik na 100% osiągnął temp. pracy czyli w granicach 90-95 stopni
zakładam że cały układ elektryczny silnika sprawdziłeś czyli :kable, świece,cewkę(tu potrzeba dobrze się przyjrzeć czy aby nie jest gdzieś napuchnięta czy popękana no i czy gniazda kabli zapłonowych nie są powypalane ogulnie z cewką w oplach z silnikami ecotec dzieją się takie cuda)
potem trzeba sprawdzić cały układ dolotu jak nie wiesz jak to zrobić to kup plaka i psikaj po całym kolektorze, wtryskach ,przepustnicy, dolocie jak zmieni obroty to znaczy że gdzieś jest nieszczelność

cinek1983059 napisał(a):po pierwsze co ma sonda do odpalania auta(normalnie możesz odpiąć sąde i zobaczysz że to całkowicie nic nie zmieni) wywala błąd bo coś innego w układzie składu mieszanki jest nie tak
myślisz że 78 stopni po jeździe to jest ok gdzie silnik na 100% osiągnął temp. pracy czyli w granicach 90-95 stopni
zakładam że cały układ elektryczny silnika sprawdziłeś czyli :kable, świece,cewkę(tu potrzeba dobrze się przyjrzeć czy aby nie jest gdzieś napuchnięta czy popękana no i czy gniazda kabli zapłonowych nie są powypalane ogulnie z cewką w oplach z silnikami ecotec dzieją się takie cuda)
potem trzeba sprawdzić cały układ dolotu jak nie wiesz jak to zrobić to kup plaka i psikaj po całym kolektorze, wtryskach ,przepustnicy, dolocie jak zmieni obroty to znaczy że gdzieś jest nieszczelność









wedkarz napisał(a):Nie będę zakładał tematu tylko tu napiszę problem taki jest że mam pozakładane zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie (układ paliwowy) i niestety postoję trochę i paliwo mi ucieka z listwy... czyżby wtryski padły czy co ?






Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości