Prorok78 napisał(a):
Powinienes wiwdzieć że wieksze, nie zawsze oznacza lepsze
Eeeeee tam , tak gadają tylko Ci co nie mają dużych "młotków"
| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
Prorok78 napisał(a):
Powinienes wiwdzieć że wieksze, nie zawsze oznacza lepsze


Prorok78 napisał(a):b- zmiana ustawienia drążków na wieloklinie - jak to zrobić (łopatologicznie)


Prorok78 napisał(a):No i ?? Jak bym wiediał to bym nie tracił czasu i nie pytał... skoro pytam tzn - nie wiem...
Wiem że było - choćby tu: viewtopic.php?f=184&t=10429&start=80
Ale... nie kumam... gdzies tam jest skrót myslowy jakis i nie czaje - nie rozumiem tego etapu końcowego - jak włożyć śrubę do połowy nakrętki...
3. Włożyłem śrube regulacyjną w poprzeczke podłużnicy i ustawiłem ramię tak aby śruba łapała gwint na połowie tej "nakrętki" która jest na górze ramienia






Prorok78 napisał(a):Pojęcie mam tylko z opisem kiepskoTo moja druga frota więc wiekszość tematów ogarniam, poprzednia tez podnosiłem ale nie musiałem palnikiem potraktować podkładek i nie musiałem motać drążków...


Prorok78 napisał(a):ooooooo zły przykład:)
Czy Ty wiesz na ile sposobów można to zrobic i na ile rzeczy można zwrócic uwage ?:)
jaki trzonek, srednica, długośc opis kształtu, materiał wytrzymałość, kolor, faktura powierzchni, z czego uchwyt...
Ciężar, materiał, kztałt......


Prorok78 napisał(a): za żadna cholerę nie moge do zdjąć...
Odoll napisał(a):hymmWiększy młotek
![]()
![]()
.
![]()





Prorok78 napisał(a):Zrobił po swojemu, bo skorzystanie z instrukcji słowo w słowo było niewykonalne...
Nie było mowy by '4. Drążek łagodne wyskoczy z wielowpustu '.....:):)
Więc jedyne wyjście jakie było to zdjąć całość z auta i zastosować brutalniejsze metody...


Powrót do Przód - drążki skrętne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości