| Witamy ! |
|---|
|
|

klejnus napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=VpQgfmF69Ok&feature=youtu.be Tak brzmi teraz silnik. Chodził głośniej ale udało mi sie odzyskać ciśnienie i po chwili było ciszej ale nadal klekocze. Szklanki czy jednak panewki?













klejnus napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=7E2lVYgZo4Y&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=u7ZWO04 ... e=youtu.be
Kolejne 2 filmiki. Wydaje mi sie ze 4 cylinder jednak dostał po panewkach. Czy to ten dzwiek panewek? I za każdym razem po odpaleniu brak ciśnienia. Przygazówka i ciśnienie wraca.



klejnus napisał(a):Na kosztowne naprawy póki co mnie nie stac temu kombinuje jak sie da.
klejnus napisał(a):Jak te 2 opcje mi nie wypalą i będzie bez zmian wówczas biorę sie za dół silnika.




Nic nie stukało nie pukało nie świeciło. Zrobiłem jazdę próbną i po powrocie kolejny nasłuch. Coś jak by lekko stukało to spod pokrywy może faktycznie regulatory jakieś są padnięte. Zostawiłem go do ostygnięcia i kolejna próba. Odpalanie brak ciśnienia dogazówka ciśnienie jest samochód cichutko chodzi. Kolega łatwi manometr jak załatwi będzie próba z nim. Gdzieś na necie czytałem o jakimś zaworze na pompie że sie zacina i dopiero jak mu sie przygazuje to sie odblokowuje może tu jest to coś. Wiele sie okaże jak będę miał manometr. Dodam jeszcze, że jak głowica była zdjeta robiłem szlif bloku kamieniem żeby wyrównać płaszczyznę. Oczywiście wszelkie dziury zatkałem szmatkami i przed ich wyjęciem wydmuchałem wszystko ładnie szmata mi żadna nie została ale może drobiny tego syfku zalepiły coś? Olej spuściłem i przepuściłem przez szmate filtr wkręciłem nowy i zalałem czystym olejem. Zobaczymy co przyniosą próby zegarem jak nic to bede zwalal miske wówczas. Ale tak szczerze jak nie będzie luzu na panewka to co wówczas:| Wszystko rozbierać tak jak pisaliście?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość