Pozdrawiam Wszystkich 
Jeden problem rozwiązany - wymieniłem tłumik środkowy z oryginału GM na Walkera, sprawuje się bardzo dobrze. Można kupować. Choć oryginałjest większy i ładniejszy 
 Ale napęd 4x4 nadal nie działa. 
Poczytałem forum i oto co ustaliłem. 
1. Po wciśnięciu przycisku napędu na desce przedni wał napedowy można obracać ręką. 
2. Załącznik napędu (czerwone kable nad przednim wałem) działa. Jest w nim taka kulka, po naciśnięciu palcem przerywa obwód, natomiast gdy jest nie wciśnięta jest ciągłość. 
3. Sprawdziłe szczelność przewodów podciśnienia, są niby całe. 
4. Elektrozaworki (niebieski i szary) -  trykają, gdy poda sie napięcie. 
Niebieski ciągnie, gdy przyłożę palec. Szary nie ciągnie, gdy włączę przycisk na desce, a chyba powinien wówczas ssać. Czy  to może być przyczyną??? Dlaczego nie ciągnie jeśli jest pod napięciem? Coś jest  zatkane czy co? 
5. Akumulator podcisnienia na przedniej belce zawieszenia – wężyk cały.
6. Siłownik zapinania półosi w moście - dochodzą do niego przewody od podciśnienia. Zdjąłem je i sprawdzałem czy jest podciśnienie. Tylko na jednym było ssanie. Drugi nic. 
Pytanie co jeszcze sprawdzić? 
Na forum czytam” Sprawdzic miernikiem lub podajac napiecie na styki + - 12v z akumulatora musi byc slychac trykanie , oraz sprawdzic miernikiem czy dochodzi napiecie na kostki niebieska i szara po wlaczeniu zaplonu > naped wylaczony, napiecie znika po zalaczeniu napedu lub po wylaczeniu zaplonu”. 
U mnie napięcie nie znika po załączeniu napędu. Czy to może być kolejna nieprawidlowość? 
Proszę o wskazówki co dalej czynić? Jak to ogarnąć i naprawić ?