Witamy ! |
---|
|
cinek1983059 napisał(a):sprawdź zawór egr i przepływomierz
ali napisał(a):cinek1983059 napisał(a):sprawdź zawór egr i przepływomierz
Jak kolego ten przepływomierz sprawdzasz ?
RudeBoy napisał(a):No to przecie próbuje to gościowi wytłumaczyć.
Przeładowywanie na pewno nie możne być spowodowane padającą pompą VACUM. Jak pompa pada to WG pozostaje zamknięty cały czas i turbo nie dmucha wcale.
Ale już czujnik ciśnienia w kol. dolotowym lub syf w kol. dolotowym mogą powodować przeładowanie.
RudeBoy napisał(a):No zasyfione zapsute zawory stoerowania WG to inna bajka... i to koniecznie trza sprawdzić.
Można metoda podmiany na zawór od klap - są identyczne.
kubas93 napisał(a):Filtr założony jest nowy, u mnie w okolicy mechanicy rozkładają ręce jak widzą Frontere![]()
Ale jestem umówiony już do chłopaków z auto monster koło Rypina i może oni coś zaradzą.
kubas93 napisał(a):Podmieniałem elektrozawory i dupacały czas ten sam problem. Jakbym miał to podmieniłbym ten czujnik ciśnienia dolotu ale nie posadam niestety drugiego na podmianke
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości