RudeBoy napisał(a):Jako dystans do BL powinno być coś absolutnie twardego.
Żadne elastyczne gumowe tuleje nie wchodzą w grę.
Bo jak bujnie to "żegnaj łączniku kolumny"
| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
RudeBoy napisał(a):Jako dystans do BL powinno być coś absolutnie twardego.
Żadne elastyczne gumowe tuleje nie wchodzą w grę.

 Wg mnie jest to mini odbojnica pomiędzy poprzecznym profilem podłogi, a łukiem ramy nad tylnym kołem. Generalnie ma to pewnie amortyzować podłogę przy jakimś większym obciążeniu coby blacha nie stukała o ramę. Czy przy lifcie nie trzeba i tam czegoś podłożyć. No bo pomimo profilowania podłogi i wspomnianych już poprzecznych profili pod podłogą, jednak jakoś ona pracuje...Pierwsze podparcie mamy na końcu ramy , a następne dopiero pod kanapą. Niby jeszcze samo nadkole jest naturalnym usztywnieniem, ale skoro ktoś taki patent wymyślił, to czemuś to służy chyba... Co wy na to?






 
 
 
















Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości