Szarbia napisał(a):No ale fabryczny 2.0 R4 to jest ze dwa razy lzejszy no i 50% krotszy od tego tdesa.
Będąc upierdliwym R6 jest ok 50% dłuższy od R4(a nie 2 razy dłuższy jakby mogło wynikać z Twojej wypowiedzi

Szarbia napisał(a):(A np. w B 3.2 tylko 2 cylindry sa nad mostem/dyfrem a pozostale 4 są juz za.)
R6 na pewno będzie wystawał przed most 1-2 cylindrami i tu się zgadzam.
Szarbia napisał(a): Przemia - zrobisz jak bedziesz uważal. Zmotales mosty to ja Cie nie bede tu pouczał jak bryke przerabiac.
Mosty motałem metodą prób i błędów - gdybym wcześniej otrzymał jakieś rady poszłoby znacznie szybciej i bez kosztownych błędów.
Ja się bałem że przy takim lifcie tylne koła będą się odrywać podczas zjazdów, lub że postawię "dęba" przy ostrych podjazdach - na szczęście praktyka pokazała że nic takiego nie ma miejsca. Jeśli przy większym silniku tak będzie, szybciej wezmę się za montaż hydraulicznej wyciągarki z tyłu.