Odoll napisał(a):Jak ma być TANIO to TYLKO A 2.0
No i w zasadzie to wyczerpuje temat.
Witamy ! |
---|
|
Odoll napisał(a):Jak ma być TANIO to TYLKO A 2.0
przemekcrx napisał(a):hmmmm byłem na kilku spotach widziałem własnie jak 2.0 wspaniale podjezdza pod górki
Ogólnie to:
- masz kasę na benzynę, spalanie na poziomie 16 - 24 litrów lpg i drogie naprawy oraz czujesz się królem prostej (bo w zakrętach to jak statek na wodzie) to bierz 3.2Pb
- masz kasę na ropę i drogie naprawy to weź 2.2ON
- jesteś desperatem i akceptujesz to, że nie będziesz królem prostej, ale przy naprawach zostanie ci coś ekstra kasy na ewentualnie motanie froty to bierz 2.2 Pb
krzygor napisał(a):no to teraz to sobie strzeliłem tym postem w kolano
krzygor napisał(a):...jak ma się opony MT 265/70R16 to jazda przypomina lot bombowcem...
szymon.ha napisał(a):krzygor napisał(a):...jak ma się opony MT 265/70R16 to jazda przypomina lot bombowcem...
No i tu widać różnicę:
2.2:
3.2
Edi066 napisał(a):krzygor napisał(a):no to teraz to sobie strzeliłem tym postem w kolano
Nie...po prostu nie jeździłeś 3,2
jrzeuski napisał(a):3.2
Tak byłoby lepiej:
szymon.ha napisał(a):
Zdjęcie poglądowe, nie jestem czarny
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości