smike napisał(a):ktoś kiedyś powiedział, że: "stare to je dobre ino wino"
I to nie każdemu smakuje

Witamy ! |
---|
|
smike napisał(a):ktoś kiedyś powiedział, że: "stare to je dobre ino wino"
Edi066 napisał(a):Zostaje chyba tylko jakieś mechaniczne uszkodzenie tłoka albo ..j wie co.
Edi066 napisał(a):Studiuje właśnie manuala od Isuzu w sprawie wyciągnięcia listwy wtrysków w celu podmienienia wtrysków drugiego z szóstym.
W ten sposób wyeliminuje (bądź potwierdzę ) wadliwość wtrysku...tylko czy to , że jest wadliwy może mieć wpływ na niepalenie na gazie ???
drech napisał(a): Od kiedy masz ten problem? Od momentu zakupu samochodu?
JaGrab3 napisał(a):No właśnie, wróćmy do dzieciństwa....
JaGrab3 napisał(a):No właśnie, wróćmy do dzieciństwa....
JaGrab3 napisał(a):Jak byś przepiął sterowanie wtryskiem z 4 i cewki z 4?
drech napisał(a):Wystarczy więc odpiąć wtyczkę z cewki nr 6, pociągnąć nowe kable z cewki nr 3 do cewki nr 6 i podłączyć je równocześnie . Jeżeli problem tkwi w sterowaniu iskrą, to powinno pomóc.
Edi066 napisał(a):czujnik położenia wału - zczytuje on dane obrotów na podstawie szczęk na wale - może są przetarte i daje fałszywy obraz , co powoduje "omijanie" szóstego garu podczas pracy silnika
brum napisał(a):może ecu?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości