


| Witamy ! |
|---|
|
|


jrzeuski napisał(a):Jak tak kombinowałem, to nie chciał mi zassać. Druga osoba kręciła Ci wtedy rozrusznikiem?

U mnie ciężko nawet na wyłączonym, bo po bodylift rura zrobiła się za krótka, więc muszę ją naciągnąć i mocno przytrzymać przy zaciskaniu cybanta.wienczyslaw5 napisał(a):trochę trudno połączyć przy włączonym silniku ale daję radę




brum napisał(a):Znam osobę która tds odpala psikając plak do snorkela siedząc na fotelu pasażera

że mam .








Hmmm, u mnie są jasnopomarańczowe i zawsze tak miały od kiedy kupiłem auto (czyli ponad 6 lat temu). Ba, kupiłem zapasową świecę i ona rozgrzewała się tak samo czybko i do takiego samego koloru jak reszta, więc ich nie wymieniałem.wienczyslaw5 napisał(a):te trzy grzały się błyskawicznie aż do prawie białości --- czwarta grzała wolniej i tylko robiła się lekko czerwona .
Teraz mi to mówiszPrzy okazji chyba znalazłem sposób na wykręcanie świec --- trzeba to robić na ciepłym i pracującym silniku --- ta czwarta świeca na ciepłym ale zgaszonym silniku nie chciała się wykręcić za chińskiego boga --- mimo solidnego klucza i 20-to centymetrowej rurki ani drgnęła ------- na pracującym wykręciłem samym kluczem prawie bez oporów .


Świecę uwaliłem wczesną wiosną. A potem przyszły ciepłe dni i skończyły się problemy z odpalaniem, to odłożyłem temat na później. Owo później właśnie nadeszło 

Jak coś wskóram dam znać.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości