Witamy ! |
---|
|
slawek50 napisał(a):No dzięki ali za odp. teraz wiem fakt to piastki wymieniał na jakieś nowsze i lepsze mocniejsze i rzekomo mniej awaryjne czy takie są
slawek50 napisał(a):
piastki ma być
lychasc napisał(a):Pewnie chodzi Ci o manualne sprzęgi kół
Pokaż fotkę, zobaczymy czy to te chińskie podróbki z takiego samego gównolitu jak silnik VM.slawek50 napisał(a):piastki wymieniał na jakieś nowsze i lepsze mocniejsze i rzekomo mniej awaryjne czy takie są
broda napisał(a):U mnie VM śmiga po najcięższych błotach od ponad 6 lat. Robiłem remont góry na samym początku, bo pierścień pękł. Ostatnio go zagotowałem parę razy jak upalałem bez wody, to zaczął mocniej dmuchać spod korka wlewu oleju, ale dalej jeździ i nie dymi. Ogólnie ten silnik uważam za ciężki do zaje...chania, na pewno trudniej niż benzynę. A jeepnięci nie lubią tego silnika, bo dla nich każdy diesel jest be, liczy się tylko V8 i ewentualnie R6 4.0. Tylko potem muszę je wyciągać z wody, bo świece pozalewane...
jrzeuski napisał(a):Pokaż fotkę, zobaczymy czy to te chińskie podróbki z takiego samego gównolitu jak silnik VM.slawek50 napisał(a):piastki wymieniał na jakieś nowsze i lepsze mocniejsze i rzekomo mniej awaryjne czy takie są
U mnie VM śmiga po najcięższych błotach od ponad 6 lat. Robiłem remont góry na samym początku, bo pierścień pękł. Ostatnio go zagotowałem parę razy jak upalałem bez wody, to zaczął mocniej dmuchać spod korka wlewu oleju, ale dalej jeździ i nie dymi. Ogólnie ten silnik uważam za ciężki do zaje...chania, na pewno trudniej niż benzynę. A jeepnięci nie lubią tego silnika, bo dla nich każdy diesel jest be, liczy się tylko V8 i ewentualnie R6 4.0. Tylko potem muszę je wyciągać z wody, bo świece pozalewane...
jrzeuski napisał(a):Jak już Ci pękną (na tych oponach masz na to małe szanse) to kup AVM HP. Chyba, że dorwiesz gdzieś używane Superwinche lub AISINy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości