szymon było o tym na forum milion razy
Umieszczałem schematy, rysunki opisy.
-- Dodano 19 sie 2013 20:12:31 --
lychasc napisał(a):Naciśnij guziczek od napędu sprawdź na którym zaworku robi się podciśnienie odłączając wężyk. I potem z tego co pamiętam jak nie ma wciśniętego przełącznika to nie da się włączyć 4x4. Musisz podpiąć drugi wężyk, który jest też w elektrozaworach i wtedy pompka w moście cofnie tulejkę która scala półośkę i masz napęd 4x2. Albo zamień wtyczki od elektrozaworów i zobacz co będzie sie działo. Ja mam o tyle lepiej że do mojej wszczepiłem most z B i podpięte mam 2 podciśnienia do niego i mogę bez problemowo załączyć na 4l bez guziczka
Straszna gimnastyka nie sądzisz?
Układ w B frocie działa tak, że po odpaleniu auta na
obu elektrozaworach pojawia się napięcie.
Zapięcie 4x4 powoduje zanik napięcia na elektrozaworach.
Aby to zmotać elektrycznie trzeba przeciąć przewód sterujacy i ręcznie podać napięcie na elektrozawory.
Oczywiście wcześniej trzeba nacisnąć 4x4 aby zapiął się wał w reduktorze i zwolnił blokadę 4L.