Mam problem z frotka a 2.0 sport...
Jak silnik jest zimny to chodzi fajnie po jakichs 15minutach (jak leci już na LPG) to wywala check na desce. Niby wszystko spoko ale z upływem kolejnych km ma problemy z zebraniem się z niskich obrotów...po przekroczeniu 2 - 2,2tys jakby przechodzi. Bawiąc się metodą spinacza w kostce i błyskania checkiem wychodzi problem z sondą. Pytanie gdzie w krk mogę podjechać i sprawdzić to??? Pojawiły się też problemy z odpaleniem trzeba odpalić z gazem w podłodze albo kręcić dłużej...
Auto mam niedługo bo ze 2-3tyg.
po zakupie wymieniłem :
pasek rozrządu, świece, kable, kopułkę olej i filtry.
pasek wymieniony ustawione wszystko na znaki i sprawdzone 2 razy, po wymianie paska wstał i chodził idealnie (jakiś tydzień temu)
świece dobrane pod LPG, kable NGK....
zastanawiałem się nad pompą paliwa ale ona raczej nei wyrabia przy wysokich obrotach gdzie musi podać więcej paliwa, a z drugiej strony co ona ma do LPG?
jakieś pomysły?? może ktoś z krakowa się przejedzie i powie czy ja wybrzydzam czy wszystkie tak mają ??