.maciar napisał(a):Te są niezniszczalne ale mają swoją cenę. http://www.adpolska.pl/oferta/produkty- ... emium.html
No i niezniszczalne się zniszczyło.Nie polecam.
| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
.maciar napisał(a):Te są niezniszczalne ale mają swoją cenę. http://www.adpolska.pl/oferta/produkty- ... emium.html





RudeBoy napisał(a):GKN na pierwszy montaż.
Dobre osłony to GKN, Lobro, Spidan, Ruville
 Zewnętrzne przeguby miały średnice opasek do bani - za krótkie - 5mm, natomiast w wewnętrznych opaski były ok.


Bo we Frocie B trafiały się kielichy o 5mm mniejszej średnicy. Osłonę da się nałożyć, ale opaska się nie rozciągnie.sylwian70 napisał(a):niestety duże opaski z kompletu okazały się za małe.
Ja tam kupowałem na wymiar jakieś noname po 30zł (chyba dedykowane do Mazdy 626) i pracują już ze 3 lata a trudno o gorsze warunki pracycena za jedną szt.tj.guma,dwie opaski(duża,mała) i smar -50zł.



Też mi raz gruba gałąź wlazła między wahacz a półoś. Wyglądało to masakrycznie. Byłem pewien, że nie tylko osłona tego nie przeżyła, ale również i przegub. A tu niespodzianka! Po wydłubaniu gałęzi osłona wróciła do właściwego kształtu i zero dziuryRudeBoy napisał(a):U mnie ostatnio umierają śmiercią nie naturalną. Jedna przebita patykiem.
Zatem należy go eksmitować skoro szkodziDruga zmasakrowana urwanym łącznikiem stabilizatora...






nesfor napisał(a):Czy z powodu pękniętej osłony przegubu można nie przejść badania technicznego ?


RudeBoy napisał(a):Zajebiście mnie wkurzają terenówki z których olej się leje zewsząd. Wpieprza się taki do rzek i innych wód i zamienia ją w tęczową.


brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):Zajebiście mnie wkurzają terenówki z których olej się leje zewsząd. Wpieprza się taki do rzek i innych wód i zamienia ją w tęczową.
a Twoja nie cieknie?






Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości