Witamy !



[2.3] problem z odpowietrzeniem

[2.3] problem z odpowietrzeniem

Postprzez lewy » 02 cze 2013 19:50:55

witam, dzisiaj w terenie skończyło mi się paliwo i auto zgasło, zalałem 7 litrów ropy i pompowałem pompką na filtrze, i tu pojawił się problem bo pompka nie stawiała żadnego oporu jakby nie zasysała paliwa z baku. dolałem kolejne 12 litrów ropy i dalej to samo. odkręciłem tą śrubkę odpowietrzającą na obudowie filtra paliwa i pompując pompką dalej paliwa nie było (w sumie około 30 minut pompowania) kiedy zatykam palcem odpowietrznik na obudowie i pompuję to czuję że ciśnienie wzrasta ale paliwo nie leci. kiedy wlewałem strzykawką paliwo do filtra też to nic nie dawało. co robiłem źle?

,
lewy
 

Re: [A long] 2.3 TDI problem z odpowietrzeniem

Postprzez jrzeuski » 02 cze 2013 19:55:20

Jedna osoba pompuje, druga kręci rozrusznikiem. Wtedy najszybciej pompa zassie paliwo. A pompkę pewnie masz już zmęczoną albo zawór zwrotny zapchany i się nie domyka.

-- Dodano 02/06/2013 20:55 --

Jedna osoba pompuje, druga kręci rozrusznikiem. Wtedy najszybciej pompa zassie paliwo. A pompkę pewnie masz już zmęczoną albo zawór zwrotny zapchany i się nie domyka.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A long] 2.3 TDI problem z odpowietrzeniem

Postprzez lewy » 02 cze 2013 20:12:56

zawór zwrotny jest w samej pompce? z tej pompki wychodzi jeszcze wężyk do trójnika z nadmiarówki od pompy. po co to? to jest wejście czy wyjście paliwa?
lewy
 

Re: [A long] 2.3 TDI problem z odpowietrzeniem

Postprzez Komand » 03 cze 2013 10:53:45

lewy napisał(a):zawór zwrotny jest w samej pompce? z tej pompki wychodzi jeszcze wężyk do trójnika z nadmiarówki od pompy. po co to? to jest wejście czy wyjście paliwa?

Zawór zwrotny jest w pompce.
Wężyk do trójnika nadmiarów-pewnie nie masz założonego czujnika temperatury paliwa (do podgrzewacza paliwa) i jest puszczona śruba z wężykiem (ja zaślepiłem to zupełnie).
Komand
 

Re: [A long] 2.3 TDI problem z odpowietrzeniem

Postprzez lychasc » 03 cze 2013 15:29:20

Wymień pompkę na dobrą i napompuj. Lub zalej filtr do pełna paliwem i kręć rozrusznikiem wkońcu odpali
https://www.youtube.com/user/lychasc
Lift 2'', Body lift 2", MT 32'', Dragnon 12000 LBS, Snorkel, Amortyzator skrętu, Mosty z froty B, Zderzak na bazie Calmini
Avatar użytkownika
lychasc
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 405
Dołączył(a): 22 maja 2011 15:10:40
Lokalizacja: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(


Powrót do 2.3 TD



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości