brum napisał(a):A jaki jest sens wkładania sztywnego bez liftu?
Niezawodnosc mostu.
| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
brum napisał(a):A jaki jest sens wkładania sztywnego bez liftu?


Szarbia napisał(a):brum napisał(a):A jaki jest sens wkładania sztywnego bez liftu?
Niezawodnosc mostu.






przemia napisał(a):Michał a tak z ciekawości zapytam: Co budujesz?(oczywiście jeśli nie tajemnica)




brum napisał(a):pytanie po co?



brum napisał(a):ja tego nie planuje bo nie widzę sensu



brum napisał(a):nie taka wycieczka. trzeba dobrze pospawać żeby prosto jechało, ustawić kąt wyprzedzenia zwrotnicy itd ...




Akurat IFS jaki mamy z przodu we Frotkach daje większy prześwit niż klasyczny sztywny most (portalowy to inna bajka). Dzięki temu Frotka bez większego trudu objeżdża w koleinach Jeepy i Patrole na takich samych kołach (przy takiej samej konfiguracji blokad bądź ich braku). Co wcale nie znaczy, że sztywny most jest be, gdyż daje dużo większe możliwości wykrzyżu i liftu a także zazwyczaj ma mocniejszy dyfer i przeguby, czyli większe i agresywniejsze opony można założyć.januszm4x4 napisał(a):auto na sztywnych mostach ładnie się prezentuje większy przesfit pod autem


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości