przez RudeBoy » 04 kwi 2013 23:21:28
Jeżeli to faktycznie były:
P 1125
P 1220
Zakładam, że nie jeździsz na jakimś szuwaksie i filtr paliwa zmieniasz co jakiś czas...
Na pierwszy ogień podmień przepływomierz. Jak na sprawnej przepływce dalej będzie to samo to niestety możliwe, że zdechła pompa. P1220 to błędne działanie przestawiacza konta wtrysku - zatarty tłoszek. Skoro mówisz, że nie ma problemów z odpalaniem to znaczy się układ się nie zapowietrza... a to pozwala wnioskować, że pompa się żegna.
Sprawdź przepływomierz jak to nic nie da udaj się do fachowca od diesli. Niech podepnie KTSa czy coś innego pod pompę i sprawdza.
Grzechu
I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty