I dalej się nie mogę skontaktować z gościem od elektryki. Na forum Omegi nie ma go od 3tyg. A kiedyś był codziennie....
Gdybym miał opis złącz X2 X3 X4 (bo o nie się rozchodzi) to bym sam podłączył. A ze schematu to nic nie wyczytam ;/
-- Dodano Wt 26 lut 2013 10:57:51 --
odnośnie wydechu. zmieniłem trochę koncepcję.
Miałem robić jak wcześniej pisałem czyli. przed belką drążków pierwsze tłumiki z Omy(jeden z każdej strony) a za belką tam gdzie w A(czyli przed mostem) jest duża puszka(ostatni tłumik) dać ostatni tłumik z Omy. Jednak to dużo kombinacji itd... Dodatkowo od tych pierwszych tłumików które będą przed belką drażków może się nagrzewać lub nawet topić gumowy tłumik drgań na wyjściu ze skrzyni. Odległość tłumików od niego to ok 8cm.
I dlatego zrobię tak. Wykorzystam z Omy tylko te pierwsze tłumiki i je dam za belką drążków a przed mostem, czyli pod tylnymi siedzeniami. a przed belką dam pierwszy tłumik z 2.2, jest to mała puszka jak widać na foto. Oczywiście będzie po obu stronach. Przepływ raczej nie będzie zduszony bo wydech w 2.2 ma większą średnicę rur niż z Omy, i ten z 2.2 jest dla 136KM, więc wyrobi.
Dlaczego chcę dać ten z 2.2 lub 2.0? Bo jak zdjąłem w Omie ten ostatni i zastała tylko z tymi pierwszymi było bardzo głośno...

Co sądzicie?
Ps. kusi mnie pewien wydech zrobiony od podstaw pod ten silnik.... było by ok +30KM więcej ostatecznie by wyszło ok 250KM i ponad 300Nm
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
