Się zrobi.
-- Dodano Wt 19 lut 2013 18:55:36 --
Miska założona. Oczywiście uszczelka to sylikon, bo jak by mogło być inaczej.
Już wcześniej pisałem że pasuje, ale teraz jest most przykręcony i jest naprawdę

Oczywiście nie obyło się bez moich błędów w projektowaniu. Wcześniej pisałem że miska prawie haczy o uchwyt dla belki między wahaczami.
wygląda to tak, szlifierką się tego nie wytnie...czyli pilnik i

dlaczego tego nie zrobiłem przed założeniem miski? bo nie chciałem szlifować jak cały dół silnika był odsłonięty. A lepiej żeby opiłki się tam nie dostały.
błąd drugi to rurka w którą wchodzi bagnet

Oryginalnie bagnet był w połowie silnika, teraz jest tam płytka miska i nawet bagnet się cały nie mieści. Nawet jak by się zmieścił to i tak nie ma tam oleju.
Dlatego rurka jest wkręcana w miskę pionowo(tak poleciłem blood-owi) Okazało się, że gdyby bagnet był z 3cm w bok to by się minął z kolektorem wydechowym. Teraz się jednak nie mija. Wygięty jak można się domyśleć też się nie wkręci.
Więc przeciąłem go. Część wkręcana ma ok 15cm i połączę ją z dalszą częścią kawałkiem gumowej rurki zaciśniętej opaskami metalowymi i jak znajdę osłonę alu to założę na tą gumę. Bagnet przymocuję u góry do silnika i będzie
Może to nie jest pro, ale będzie się sprawdzać.
A tak wygląda miska i most.

- widok od przodu. nic nie wystaje poniżej mostu czyli jest ok

- od boku

- od przodu. odległość między mostem, drążkiem a miską.

- od dołu
Pojawił się też mały problem. Osoba która ma mi elektrykę podłączyć ostatnio była na forum Omegi 3.02. Jedyny kontakt jaki miałem to pw. Teraz muszę wypytać na Omedze czy ktoś ma nr do niego. Planowałem żeby podłączać 2.03. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
ps. Blood szczelna ta miska jest?
