
ps- ile waży standardowa felga 16" alu a ile stalowa ? (nie mam jak zważyć bo mam inne opony na nich...)
Witamy ! |
---|
|
Odoll napisał(a):stalowe sie łatwiej naprawia
stalowe są tańsze
Komand napisał(a):Odoll napisał(a):stalowe sie łatwiej naprawia
stalowe są tańsze
Ale alu są bardziej trendy
Mercury4666 napisał(a):Komand napisał(a):Odoll napisał(a):stalowe sie łatwiej naprawia
stalowe są tańsze
Ale alu są bardziej trendy
i Sie ładnie swiecaheh
jrzeuski napisał(a):Za stalowe można
Mercury4666 napisał(a):Ale jak aluminiowe ci sie rozwala wiecej na zlomie dostaniesz ;P
A tak konkretnie to jak? Gdzie znajdę stosowne zawiesia? Przydałyby mi się w terenie przy wklejkach, bo trapy iRudeBoy napisał(a):za alu też ale znacznie trudniejjrzeuski napisał(a):Za stalowe można
A te 15x8 to jakie kupiłeś? Masz fotę? Jakie ET? Od czego były?bart322 napisał(a):Alu 15x7 wazy zdecydowanie mniej, niz 15x8 stalowa - na oko to polowe.
jrzeuski napisał(a):A tak konkretnie to jak? Gdzie znajdę stosowne zawiesia? Przydałyby mi się w terenie przy wklejkach, bo trapy iRudeBoy napisał(a):za alu też ale znacznie trudniejjrzeuski napisał(a):Za stalowe możnamam a dźwiganie za zderzak wymaga pokonania najpierw całego dostępnego wykrzyżu, co w przypadku tyłu grozi skończeniem się
, żeby podłożyć trapy w głębokiej dziurze.
Dobry patentRudeBoy napisał(a):Ja do tego celu używam 2 zawiesi 40cm. Tzw. szelki http://allegro.pl/zawiesie-pasowe-1t-0- ... 43807.html
Ale że jak w oponę?Muszę tylko sobie jakąś nakładkę na stopę hilifta zrobić żeby się nie wbijała w oponę i stabilizowała hl przy podnoszeniu... będzie lepiej...
Toż to sama przyjemność jestTyle, że w błocie trza rączki pobrudzić...
No ja właśnie jestem na etapie poszukiwania nowego zestawu opon i albo będzie 16" na obecnych felgach 7" + dystanse albo 15" na nowych felgach z ujemnym ET (żeby móc wywalić dystanse). Opony będą 33/11,5/15 lub 285/75/16. Już wiem, że taki kapeć słabo się układa na feldze 7" (robi się balon i łatwo się rozszczelnia na rancie), więc powinna być 8" przynajmniej. Oglądałem kapeć 315 (12,5") na feldze 10" i było super (piękny walec), ale felga 10" to jednak nie dla mnie a taka opona to za wiele na mosty i silnik Frotki.Co nie zmienia faktu, że chętnie bym się zamienił moje alusy na dobre stalowe felgi.
Barowy napisał(a):Na aluminiowej na niskim ciśnieniu niepojeździ.
Bo się wygnie jak się przywali w kamień czy korzeń i potem jest problem z wyprostowaniem. Mi na szczęście wyklepali młotkiem, to kosztów nie było, ale wiedzieli, co robią i jak do tego podejść.RudeBoy napisał(a):Barowy napisał(a):Na aluminiowej na niskim ciśnieniu niepojeździ.
Bo?
jrzeuski napisał(a):Bo się wygnie jak się przywali w kamień czy korzeń i potem jest problem z wyprostowaniem. Mi na szczęście wyklepali młotkiem, to kosztów nie było, ale wiedzieli, co robią i jak do tego podejść.RudeBoy napisał(a):Barowy napisał(a):Na aluminiowej na niskim ciśnieniu niepojeździ.
Bo?
Wygnie się, ale nie pęknie. Stalówkę w terenie można wyklepać, napompować koło i pojechać dalej. Przy pękniętej alufeldze pozostaje tylko założyć zapas.RudeBoy napisał(a):A stalowa się nie wygnie jak się przywali w kamień?Wygnie się jeszcze łatwiej ale też łatwiej wyprostować.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości