przez sh0rty » 30 sty 2013 00:19:31
to jest prosty konstrukcyjnie silnik, a powodem gaśnięcia najprawdopodobniej są braki w dostarczaniu paliwa, oczywiście może być jeszcze parę innych przyczyn, ale trzeba zacząć od najprostszych.
Pierwsza rzecz, wymień wężyk doprowadzający paliwo na przezroczysty, będziesz widział czy przypadkiem frotka się nie zapowietrza.
Druga, nie wiem jak bardzo masz zatankowany bak? u mnie takie sytuacje się zdarzały przy małej ilości paliwa w baku, może warto też dodać jakiegoś dodatku do związania wody wytrąconej z ropy
Trzecia, sprawdź wężyki łączące wtryski, a najlepiej wymień je na nowe, groszowe sprawy a od razu eliminuje różne dziwne przygody
Dalej, czy auto gaśnie przy jakiejś określonej temperaturze silnika lub w jakiś specyficznych sytuacjach? np przy hamowaniu albo zakrętach?
AT 30" + lift prawie 2"
mówią, że off-road wciąga :]