| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					





brum napisał(a):Brawo za pomysł żeby podłożyć podkładkę pod dolny. Najpierw zróbcie to u siebie i zobaczcie co się stanie. Jeden już posłuchał żeby tak zrobić i szczęśliwy nie był.





U mnie ciężarki odpadły zanim dojechałem z wulkanizacji do domu. Problem rozwiązał dystans. Przy fabrycznych felgach ET38 z samym przełożonym sworzniem idzie jeszcze jeździć (zostaje ok. 3mm odstępu), ale po dodaniu podkładki dystans jest konieczny (albo inne felgi).yodash napisał(a):Wewnętrzny odważnik koła zawadza mi teraz o górny wahacz....


slawek1 napisał(a):Cześć.
Czytam, czytam i dalej nie wiem ile można podkręcić...
 
 
 

 Jeden na 100% 2gi sprawdzę, jak brat zdejmie błoto...


brum napisał(a):tylko że jak przesadzisz z podkładkami to wewnętrzna górna część koła może haczyć o coś w nadkolu.
brum napisał(a):calmini jak pewnie wiesz to tak naprawdę zwykły wahacz z podkładkami, różnica jest w tym że przy calmini oba wahacze pracują równolegle. A przy podkładkach nie.


bloodsuckin napisał(a):brum napisał(a):tylko że jak przesadzisz z podkładkami to wewnętrzna górna część koła może haczyć o coś w nadkolu.
Nie bardzo rozumiem?
bloodsuckin napisał(a):brum napisał(a):calmini jak pewnie wiesz to tak naprawdę zwykły wahacz z podkładkami, różnica jest w tym że przy calmini oba wahacze pracują równolegle. A przy podkładkach nie.
Właśnie dlatego myślę zmotać skośne podkładki, które wyprostują sworzeń i imho będzie jak calmini.
Schemat poglądowy


 
 
 
Powrót do Przód - drążki skrętne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości