Witamy !



[2.2] Bardzo ciężko pali

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 22 lis 2012 18:47:07

siemano, sorki że dopiero teraz odp... co do mojego auta, obiecywałem sobie że od tamtej zimy zwalczę problem gruntownie, wrzucę nowe wtryski, pierścienie, zrobię pompę, poustawiam i będzie git, jednak jak zwykle przez lato skoro paliła i jeździła cacy to tak schodziło... aktualnie problem pojawia się już temp przy 0 stopni, dodatkowo wydaje mi się że pali jeszcze ciężej niż rok temu, nie wykluczam zużycia pompy, lub jej rozregulowania (chociaż autko na mocy nie straciło od roku). Bawiłem się w zeszłą zimę dawkami rozruchowymi i granicznymi, egr na kompie. Nic znacząco to nie skutkowało, sam nic prócz gównianego Techa2 USB nie mam więc dałem spokój bo mechanik drogi :) dużo ostatnio czytałem o vectrach 2.0 DTI, chłopaki wspominali o przestawiaczu kąta wtrysku który pierwotnie po ustawieniu zapłonu na kole pompy, "dogrywa" się z silnikiem auta by wszystko dobrze śmigało. Nie jestem zbytnio w temacie ale wychodzi na to że pompę ustawia się konkretnie pod silnik po parametrach testowych zapewne na jakimś specjalistycznym kompie czy cuś... Co do mojego auta jak narazie nie mam jeszcze czasu głębiej się pochylić nad problemem bo auto w razie zimy mi potrzebne jeżdżące all time więc sprawiłem tylko "cudowne" urządzonko za 100zł z allegro które wpina się w przewód pomiędzy czujnikiem temperatury płynu chłodniczego oszukując nieco jego wskazania do kompa, jak narazie jest ok, auto zmocniało, nieco zwiększyło obroty, świece wreszcie grzeją jak w starym Golfoskim dieslu :) jak Frota zimna trochę więcej pali i przykopca. Czy ma to jakieś negatywne skutki na pompę... hm szczerze? Wali mnie to, to auto ma jeździć, jak padnie, no to trudno, się naprawi. To nie najnowszy Merc E klasy żebym się z nim cackał :) ma być robione wszystko na bieżąco co potrzeba, całe ma być sprawne, solidne i ma śmigać ale nie żeby mi stary Opel nerwy psuł swoimi "odchyłami" jak nie zasłuży, to w paryj :) A co do konkretnego rozwiązania problemu a nie jego przymaskowaniu.... będę grzebał w grudniu przy okazji wymiany sprzęgła bo wtedy Frota nie będzie mi non stop potrzebna. Planuje grzebać cały układ paliwowy idąc od najtańszych elementów a jeśli nie poskutkuje to na koniec pompa. Bo wydaje mi się że zwyczajnie się zapowietrza jak tylko robi się mrozik...
Ostatnio edytowano 22 lis 2012 19:06:48 przez matrix0070, łącznie edytowano 1 raz
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 22 lis 2012 18:56:43

No więc właśnie odebrałem swoją frotę od mechanika.

O problemach jakie mnie trapią pisałem wcześniej. Zapowietrzanie się układu paliwowego przy niższych temp.
Do mechanika pojechało na wymianę uszczelniaczy trawersów wtrysków pomimo tego, że w lutym były sprawdzane i niby ok - trzymają.

No i tak...
Trawersy były walnięte. Na dwóch uszczelniaczach wyszczerbienia. Nie gigantyczne ale na tyle duże że przy niższych temp. uszczelniacz mógł się na tyle kurczyć, że puszczał.
Filtr paliwa po 9.000 km do połowy czarny jak smoła co potwierdza fakt, że olej przedostawał się przez trawersy do układu paliwowego. Przy okazji wymienili jeszcze jakiś oring w pompie ale ponoć był OK. No i przelewy nowe rzecz jasna.
Jedno jest pewne, że trawersy były walnięte. Mechanior powiedział, że ich żywotność to max. 5 lat.

Jakie to przyniesie efekty zobaczymy.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 22 lis 2012 19:05:20

oby to u Ciebie pomogło.. ja też nad tym myślałem zeszłej zimy ale filterek był idealne wzorowo czyściutki.. zobaczymy jaki będzie teraz jak go będę wymieniał.. pozakładam wszędzie nowe opaski zaciskowe, wymienię wszystkie powroty, wymienię uszczelniacze na przewodach które wchodzą w obudowę filtra paliwa. Zaworek zwrotny na pompie mam nowy więc to pomijam. Jak nie pomoże reanimacja układu przewodów to biorę się za wtryski. Wyczytałem jeszcze na forum vectry że ponoć nie jest wskazanym solidne dokręcenie śrubki pokrywy filtra paliwa.. podobno może to powodować podwinięcie uszczelki i drobną nieszczelność, a ja zawsze dokręcałem to hmm.. bardzo "solidnie" :)
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez Doncezario » 01 gru 2012 23:17:24

Witam
W moim przypadku,gdy rok temu frotka miała problemy z odpalaniem na mrozie pomogła wymiana świec żarowych na nowe(sprawne były tylko 2),wymiana filtra paliwa,sprawdzenie rozrusznika(stan szczotek i przewodów),stan akumulatora.Po tych zabiegach autko paliło bez problemu.Co prawda im większy mróz tym więcej razy trzeba było podgrzewać świecami przed zapłonem(do 4-5 razy).
Pozdrawiam
Doncezario
 

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 07 gru 2012 13:39:14

Pierwsze mrozy już za nami a więc odświeżam temat upierdliwego DTI :P na wstępie pytanie do Ciebie RudeBoy, czy po ostatnich zabiegach udało Ci się rozwiązać problem?
Co do mojego tematu... problem nie ustąpił a nasilił się, nawet pomimo wrzuconego "oszukiwacza" czujnika temp płynu. jedna noc postoju i już przy ok -4stopniach (podkreślam że świece grzeją mi wtedy porządnie i długo, właśnie przez zaniżenie wartości czujnika temp) Frontera odpala z wielkim trudem dopiero po 4 dłuższym kręceniu. Więc 4 dni temu wymieniłem wężyki powrotne, wymieniłem filtr paliwa (wymiana co roku, był lekko czarny na samym dole, poza tym ok) starałem się uszczelnić (tymczasowo bo oryginału nie miałem więc silikonem) złącza węży wchodzące do obudowy filtra. Zabiegi nic nie dały. Pojeździłem z niedokręconym korkiem wlewu paliwa bo myślałem że to ją trzyma, nic to nie dało, więc zaślepiłem przelew idący do pompy a nadmiar w butelkę celem wyeliminowania ewentualnych nieszczelności na tym odcinku, dalej nic. Paliwo w butelce czyste. Zawór zwrotny na pompie nowy od roku. Tutaj moje pomysły się skończyły. Oddałem ją dziś do mechanika na sprawdzenie kompresji, zapłonu i wtrysków czy czasem nie leją, wymianę uszczelnień. Jak to nic nie pomoże, wymienię wszystkie przewody paliwowe, na koniec zostaje pompa... chyba że wcześniej mnie szlag jasny trafi i spalę żywcem ku**ę :killer:
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 07 gru 2012 17:18:46

Nie chciałem tutaj już odtrąbić pełnego zwycięstwa gdyż chciałem auto sprawdzić w temperaturach w okolicach -10 albo zimniej... No ale skoro pytasz to napiszę i mam nadzieje nie zapeszę... i nie chcę Cię też wkurzać..

Od czasu wymiany uszczelniaczy trawersów auto pali z pół obrotu :mrgreen:
Nawet po ponad 48 godzinach postoju. W nocy temp -8 rano odpala od kopa. Po prostu P O E Z J A...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 07 gru 2012 18:07:58

A miałeś jakieś objawy typu czarny filtr paliwa?
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 07 gru 2012 18:20:50

tak...
po niecałych 10.000 filtr w 2/3 czarny
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 07 gru 2012 20:42:18

hmm ok, nieco mnie nakierowałeś, jako że u mnie dobrych mechaników jak na lekarstwo, polecę temu swojemu po pomiarze sprężania i sprawdzeniu rozpylaniu wtrysków by koniecznie złożył je na nowych uszczelnieniach, bo ciul go tam wie czy nie wpadnie na pomysł by złożyć wszystko jak było na starych :/ będę dawał znać po niedzieli co i jak z autem i usterką.
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 07 gru 2012 21:01:47

Uszczelniacze trawersów są jednorazowe! Nie można ich nawet 5 minuta po założeniu nowych zdjąć i założyć raz jeszcze.

Jak coś mam namiar na sensowny warsztat od diesli w Krk.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 11 gru 2012 17:04:00

Właśnie wróciłem od mechaniora. Na wstępie po raz kolejny zaznaczę że DTI to nieprzemyślana i jakby celowo pogmatwana konstrukcja :)
Do rzeczy:
zostało sprawdzone ciśnienie sprężania, na wszystkich 3 cylindrach (na jednym kiedyś ukręciłem świece ale że jest szczelna i grzeje to olałem temat) powyżej 30-33 atm więc ok.
Pompa ok. Ciśnienie daje odpowiednie.
Wtryski... ogólnie ujdą w tłumie. dwa lepsze, dwa gorsze, po świecach widać że leją, więc wymiana wszystkich czterech na nowe.
Połączenia trawers-wtrysk... i tu inżynierowie GM powinni se mocno strzelić w łeb. Po pierwsze że panuje tam wysokie ciśnienie i jedna mała śrubeczka nie jest w stanie z biegiem czasu dobrze docisnąć tak długiego mostka do wtrysku tym bardziej że z drugiej strony (od strony rurek) nie jest już on solidnie przykręcony a jedynie "opiera się" o głowicę. Każde rozszerzanie i kurczenie się materiału, nierównomierne bo inne dla głowicy jako że ze stopu "amelinum" a inne dla wtrysków, dokładając do tego wiekowość auta. Każde odkręcenie czy dokręcenie rurek to też minimalne ruchy trawersem, co może powodować rozszczelnienia. Jak się to rozszczelni to paliwo wysokiego ciśnienia nie otwiera porządnie wtrysku a trafia na przelew co skutkuje też ogólnym spadkiem ciśnienia w pompie rotacyjnej.
W moim przypadku już jakiś zasrany mechanik musiał grzebać przy wtryskach i nie wiedzieć czemu tak jakby dobił jeden wtrysk ostrym narzędziem, skutkiem czego była rysa i zadzior na górze wtrysku, tam gdzie dolega do trawersa. Trawers nie dolegał dobrze do wtrysku ale jakoś to jeszcze było zapewne do czasu aż rok temu wyczyściłem sobie kolektor dolotowy, gdy odkręcałem rurki od głowicy zapewne minimalnie trawers się poruszał i wtedy zaczęły się jajca. Dodatkowo uszczelnienia były źle założone, chociaż uszczelniały ale bodaj bodaj, tak jakby przyszczypane albo wygniecione już. Domyślam się że jak było zimno i materiał się kurczył, minimalne nieszczelności powodowały że układ się zapowietrzał albo że wysokie ciśnienie uciekało do powrotu zamiast na wtryskiwacz. Oczywiście będą nowe wraz z podkładkami pod wtryski i oringami trawersów. Feralny wtrysk zostanie wygładzony z zadzioru żeby dobrze dolegał do trawersa. Same trawersy były bardzo ciekawie przykręcone. Dwa były tak dowalone że bali się to odkręcać na siłę żeby nie ukręcić, a dwa były dokręcone ot tak lekko. Jakiś marny Polaczek ewidentnie musiał tam grzebać, zresztą w tym aucie dużo było zgrzebane jak go kupiłem, z wszystkim już sobie poradziłem ale tam nie zaglądałem. Auto musi chodzić jak należy po tych zabiegach, czekamy na części, ma być gotowe na piątek. I oby to zasrane DTI chodziło bo podpale ku**e :killer: będę dawał znać przy weekendzie. AMEN
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 11 gru 2012 18:00:17

zobaczysz... poprawi się :)

Moja frota po wymianie uszczelniaczy trawersów pali jak złoto.
W sobotę rano było -16 stopni i auto odpaliło pięknie za jednym obrotem wału. Żadnego mamlania i białej chmury jak zaskoczy... Jestem happy :mrgreen:
Mało tego to wydaje, mi się że po wymianie tych uszczelnień silnik pracuje jakby bardziej miękko i ma lepszego kopa.

-- Dodano 11 gru 2012 18:08:54 --

RudeBoy napisał(a):zobaczysz... poprawi się :)

Moja frota po wymianie uszczelniaczy trawersów pali jak złoto.
W sobotę rano było -16 stopni i auto odpaliło pięknie za jednym obrotem wału. Żadnego mamlania i białej chmury jak zaskoczy... Jestem happy :mrgreen:
W niedziele było nad ranem -10 a w nocy pewno z -15 i pomimo zamrożonego całego auto po sobotnim jeżdżeniu po wodzie auto odpaliło równie ładnie.

Mało tego to wydaje, mi się że po wymianie tych uszczelnień silnik pracuje jakby bardziej miękko i ma lepszego kopa.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez yuby194 » 11 gru 2012 20:28:45

A opiszcie proszę, szczegółowo co to te trawersy i jaki jest koszt ich zakupu, wymiany. MOże i u mnie cos takiego trzeba zrobić?
Co prawda frotka garażuje w cieple, ale wybieram sie na Sylwka w Maciara strony i boję sie zimnych nocy a czasu jeszcze trochę zostało.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 11 gru 2012 21:38:26

yuby194 napisał(a):A opiszcie proszę, szczegółowo co to te trawersy i jaki jest koszt ich zakupu, wymiany. MOże i u mnie cos takiego trzeba zrobić?
Co prawda frotka garażuje w cieple, ale wybieram sie na Sylwka w Maciara strony i boję sie zimnych nocy a czasu jeszcze trochę zostało.


Opisywałem to w innym temacie...
"Chyba się zapowietrza" czy jakoś tak...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez yuby194 » 12 gru 2012 00:33:37

RudeBoy napisał(a):Opisywałem to w innym temacie...
"Chyba się zapowietrza" czy jakoś tak...


znalazłem, opis bardzo czytelny i rzetelny :1:
wszystko wiem, dzięki :beer:
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez maciar » 12 gru 2012 08:09:48

A remontu nie robiłeś silnika czasem?Powinni wymienić.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 14 gru 2012 17:56:37

Oki, jestem świeżo po odbiorze auta. Koniec zamulonego DTI. Gdzieś w którymś poście narzekałem że od początku jak na 2.2 litra to auto jest zamulone dopóki turbina nie zacznie działać, teraz jest dużo bardziej żwawe od samego dołu a nie od 2tyś obrotów. Jest też mocniejsze. Teraz tylko zobaczymy jak jutro rano odpali :)
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez RudeBoy » 14 gru 2012 18:02:47

a co robiłeś w końcu z nim?

Moja po wymianie uszczelniaczy trawersów śmiga znacznie lepiej.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez matrix0070 » 14 gru 2012 18:18:33

Nowiutkie wtryski, uszczelki pod wtryski, pod mostki, i przy okazji rozebranego dolotu wyczyszczony tenże. Jeszcze sobie po niedzieli lookne na zapłon czy jest ok. Ot co.
Mati https://www.facebook.com/MatiWolak
Auta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!! :D
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"




Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.
Avatar użytkownika
matrix0070
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 147
Obrazki: 0
Dołączył(a): 29 gru 2009 17:20:22
Lokalizacja: Żegocina k.Bochni malopolskie
Pochwały: 6
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Bardzo ciężko pali.

Postprzez yuby194 » 15 gru 2012 04:43:34

A remontu nie robiłeś silnika czasem?Powinni wymienić.

Faktycznie Rafale był robiony remont i na pweno były wymieniane podkładki miedziane pod wtryski - wiem, bo to sam kupowałem, ale co jeszcze...?
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron