
Witamy ! |
---|
|
SKODA76 napisał(a):Most to ok.800 a włożenie to zależy od mechaniora
brum napisał(a):...sam chcesz to zrobić?
brum napisał(a):To potrzebny Ci most kompletny z hamulcami, i drążkami+kompresor i sterownik. Do tego dobry spawacz żeby Ci most nie odjechał z pod auta i jeszcze tokarz żeby zrobił przejście wał-most. ale tego pewny nie jestem, bo już nie pamiętam czy rozstaw jest inny.
jrzeuski napisał(a):Ten most jest na resorach
matrix0070 napisał(a):pewnie potraktujecie to jak kij w mrowisko... ale co mi tam, więc napiszę, czyż nie lepiej zmienić auto na końcówkę produkcji modelu Pajero II SuperSelect dodajmy do tego np 3.5 V6 i mieć fajne autko do terenu i na zimowe biało-czarne drogi bez zabawy przyciskiem od napędów?ps. ciekaw jestem odpowiedzi, tylko mnie nie zagryźcie
z0mbie napisał(a):...przetłumacz sobie na j.polski "pajero"
z0mbie napisał(a):... na j.polski "pajero"
RudeBoy napisał(a):JJKILLER napisał(a):RudeBoy napisał(a):...Jeżeli dyfer ma przebieg powyżej 100.000km to możesz mieć w zasadzie pewność, że ten mechanizm już nie działaRegenerować się nie opłaca...
Nie do końca się zgodzę. W mojej Frotce LSD ma przebieg 480tys. km. i nadal działa. Podstawą sprawnego LSD jest stosowanie odpowiedniego oleju do tychże przekładni, złym olejem po prostu wyślizgasz tarczki i będziez LSD. Odnośnie regeneracji też się nie zgodzę, można wymieniać tarczki choć ich koszt jest dosyć znaczny, ale można tak ja kolega Andy podaje w swoim tutku, zregenerować w garażu http://chomikuj.pl/jjkiller/Dokumenty/R ... 627639.pdf
Z resztą wypowiedzi zgadzam się w 100%
Ty masz frote A z mechanizmem ISUZU a nie Dane 44 z Trac Lockiem...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości