przez JaGrab3 » 21 paź 2012 10:48:44
Tak jak mówiłem, kup sobie elm327, podepnij pod kostke, i będziesz wiedział dokładnie co i kiedy się zaświeca.
Przy gazie, najczęściej zapala się CE z powodu przekroczenia zakresu korekty długoterminowej (bank trim too lean, albo too reach), jest to spowodowane zwalonymi nastawami lpg, albo źle działającymi elementami lpg.
Gazownikowi to bym nie ufał, zawsze będzie zwalał CE na silnik, a nie na działanie LPG, większość z tych partaczy to chyba nie umie instalacji ogarnąć.
Przykładowo moja frotka miała już instalacje założóną, jak się okazało, panowie mieli problem z ustawieniem korekt wtrysków, no i poprostu odpięli kontrolkę CE i zmostkowali z kontrolką oleju. Masakra....
Instalke sobie poprawiłem, ustawiłem węże i poszczególne elementy tak jak powinny być, teraz korekty na lpg nie odbiegają mi o 2-3% od korekt PB, i przynajmniej wiem, żę silnika nie zajeżdżę.
A kontrolkę, już sobie przepiąłęm, przy okazji lutowania licznika .....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5


