Witamy ! |
---|
|
Zula napisał(a):No tak, tylko chcą pójść w taką stronę, że nie będziesz mógł mieć większych opon, innego ET, i tych wszystkich nawet wyrafinowanych elementów bo wszystko ma zostać FABRYCZNE o fabrycznych wymiarach i na takich samych częściach też tylko oryginalnych. Mówimy tu o nowych samochodach w dalszym ciągu.
Zula napisał(a):Po pierwsze, ta pani ma niewłaściwie zapięte pasy, co przy takiej jeździe jest nieodpowiedzialne
FROTERKA napisał(a):Zula napisał(a):Po pierwsze, ta pani ma niewłaściwie zapięte pasy, co przy takiej jeździe jest nieodpowiedzialne
A np. wywalanie stabilizatorów jest odpowiedzialne?
No oczywiście, że takFROTERKA napisał(a):A np. wywalanie stabilizatorów jest odpowiedzialne?
FROTERKA napisał(a): Dlaczego zabranianie tuningu to zamach na wolność a nakaz zapinania pasów w prywatnym samochodzie już nie?
danielos86 napisał(a): Odnoszę wrażenie, że ktoś wpada na głupi pomysł, ktoś inny głupi go poprze (tłumacząc to jeśli nie bezpieczeństwem to np. ekologią) i bez większego zastanowienia wprowadzą to w życie. Jednak ciekawe czy ktoś pomyślał o firmach produkujących części do tuningu i tych które montują je w samochodach? Bo jeśli będzie zakaz tuningu to, czy te firmy nie zaczną upadać? Część z nich może jakoś sobie poradzi (nieco inaczej ukierunkowując swoją działalność) ale, reszta padnie. I będzie jeszcze większy bajzel. Jedni stracą pracę, innym ograniczy lub uniemożliwi to realizowanie pasji a dodatkowo straci gospodarka którą, ponoć nakręca przemysł i handel.
Balkandriver napisał(a):I tu zgodzę się z Tobą w stu procentach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość