
Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Odkręcić osłonę i belkę między wahaczami, zdjąć sprzegielko i seger z polosi, zbić sworzeń górny i drążek, zdjąć osłonę gumową z wewnętrznego przegub, wyjąć zabezpieczenie z kielicha i wyjąć półosie, odkręcić wal i cztery śruby mocujące most.
bienias_75 napisał(a):Czy trzeba z mostu zlać olej?
bienias_75 napisał(a):Jakieś uwagi co do demontażu sprzęgiełek lub półosi (lub osłony przegubu), bo będę to robił pierwszy raz.
bienias_75 napisał(a):Może ktoś podpowie jak wybić dolny sworzeń wahacza,
bienias_75 napisał(a):Cztery śruby mocujące most na jednej stronie? Razem 8
Doprecyzuję tylko, że most mocują te duże śruby (klucz 22) skierowane w górę a nie te małe wokół kielichów półosi.brum napisał(a):bienias_75 napisał(a):Cztery śruby mocujące most na jednej stronie? Razem 8
W sumie jest 4, po dwie na stronę.
jrzeuski napisał(a):Zrób 10 obrotów i policz ile razy w tym czasie obrocily sie kielichy półosi. Albo spuść olej, odkręć tylną obudowę i odczytaj z koła.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości