regeneracja wału napędowego.
U mnie do wymiany był jeden krzyżak, łożysko na podporze, guma połączeniowa
krzyżak około 40 zł. Można niby lepszy, ale w teren to nie ma sensu. wymiana banalna, tylko trzeba uważać żeby igiełki się nie wysypały przy wkładaniu.
łożysko na podporze około 50zł. Całą podporę kupimy za około 120zł, ale nie ma sensu jak guma na naszej jest ok. Samo łożysko dość ciężko się wbija, bo guma lata we wszystkie strony, ale na prasie balansowej poszło bez większego problemu. Rozkręcamy najpierw wał na dwie połowy. Trzyma to śruba, która trzyma klina, taką podkowę. Śrubę wystarczy poluzować.
Guma oryginalna do frotki kosztuje ponad 300zł. Ale na nasze szczęście pasuje od omegi. Zrobiłem fotke opakowaniu, tak że może dla kogoś będzie pomocne.
Wyważenie wału kosztuje koło 100zł, ale w teren to jest to przynajmniej dla mnie zbędny zabieg.
Najczęściej warsztaty popełniają błąd przy wale napędowym, jak przy rozbiciu walą młotem w miejsca na śruby. Krzywią w ten sposób wał, a później mówią "idź se wyważyć bo będzie ok"
może komuś się przyda.

