Apropos Ciekawe ile taki abonament wynosi?
| Witamy ! |
|---|
|
|



RudeBoy napisał(a):Na takich oponach to możesz co najwyżej po szutrach śmigać. Każde błoto Cię zatrzyma. Chcesz jeździć po błocie zainwestuj w MTeki inaczej musisz abonament u traktorzysty wykupić.

Trzeci napisał(a):RudeBoy napisał(a):Na takich oponach to możesz co najwyżej po szutrach śmigać. Każde błoto Cię zatrzyma. Chcesz jeździć po błocie zainwestuj w MTeki inaczej musisz abonament u traktorzysty wykupić.
Bez przesady nie każde.... ważny jest pęd auta i siła bezwładności . Przyczepność też ważna nawet bardzo ważna ale jak jest za głęboka koleina to tyko pęd i popęd (nawet to ważniejsze).



Jak dla mnie to bez jajRudeBoy napisał(a):No zgadza się jechał jak z jajami...


sh0rty napisał(a):MTków nie wyczaruje, ale buta da się zrobić :]

wikked napisał(a):filmik powinien być o tytule "dlaczego nie Patrol" ale to tylko przez moją niechęć do tej marki. Tak naprawdę film pokazuje prostą zależność kiedy masa pojazdu przerasta możliwości terenu.
http://www.youtube.com/watch?v=X7Tf23Bz ... re=related
Frota jest fajna ale nie do błota. Kolarzówki są dobre na asfalt. Nawet najlepsze MTki jak obrócą w błocie to jest czarna dupa.
W błoto- Samuraj lub inny quad z dachem.

wikked napisał(a):dlaczego nie Patrol






slawek1 napisał(a):Odświeżę temat i też się pochwalę![]()
Przyjechał kolega vitarą, kinetyk i buta. Podskakiwał jak żaba, a frotka ani drgnie. Panowie z wodociągów zaproponowali, że jak chcę to mi pomogą. Podjechali CAT-em i byłem wolny. Koszt: panowie dostali 2,5 l "ducha puszczy".
Nie darowałem i w drodze powrotnej ( już bez przyczepki ) większy rozpęd i ......... przeleciała górą.
ps. była okazja wypróbować nowe zaczepy i kinetyka.



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości