
Witamy ! |
---|
|
argail75 napisał(a): a ja tak kombinuje zeby od A przelożyc do B. Ciekawe czy ten nr by przeszedl ?
fly_jabko napisał(a):argail75 napisał(a): a ja tak kombinuje zeby od A przelożyc do B. Ciekawe czy ten nr by przeszedl ?
Widzaiłem kilka takich, więc pewnie się da... Wygłądało to ładnie a ile w tym motania było to nie wiem... Mogę w mojej a zmierzyć Ci rozstawy śrub, porównaj u siebie i będziesz wiedzaił.
fly_jabko napisał(a):Zmierzyłem u Siebie, może komuś się przyda
Frotka A z 1993roku
tylko nie bijcie za rysunekwykonałem go w MS Paint i jestem z niego bardzo dumny
, wymiary dokładne tak w miarę możliwości
![]()
brum napisał(a):Rury z A pasują do A i tyle. Z A do B i na odwrót nie pasują bez przeróbki mocowania.
jrzeuski napisał(a):Mocowania pasują, ale boki są nieco inaczej wyprofilowane w Sportach i Longach pod inny kształt błotnika. Założyć się da tylko przestrzeń między błotnikiem a rurą będzie większa lub mniejsza. W tym drugim wypadku kangur czasem potrafi drasnąć lakier na błotniku. Ale Ty masz Longa czyli "chudy" błotnik, więc ten problem nie dotyczy i możesz zakładać od dowolnej Froty A.
bumer napisał(a):A ja tak wrócę do tytułu
nie ma znaczenia kiedy auto miało pierwszą rejestracje , oraz czy są to oryginalne rury, czy wyjechało auto z nimi z fabryki, zgodnie z przepisami od roku 2009 wszystkie pojazdy wyposażone w tzw. wzmocnienie czołowe (rury) muszą posiadać homologacje. bez homologacji żadne auto nie ma prawa przejść przeglądu i jest narażone na utratę dow. rejestracyjnego...
niestety takie są realia
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości