Witamy jak zwykle serdecznie!!
Podajemy więcej konkretnych informacji na temat VII Jubileuszowego zlotu OFF:
W bazie zlotu, ochrona ma obowiązek wpuszczenia uczestników zlotu od południa (godz. 12stej ) 01.06.2012r.
W biurze ochrony znajdować się będzie także nasze biuro, gdzie każdy z uczestników ma za zadanie się zameldować. Tam zostanie przyjęty na listę obecnych uczestników, zostanie obdarzony kompletem gadżetów wliczonych w cenę uczestnictwa.
Wielką wagę przykładamy do strony kulinarno-rozrywkowej, więc na ogniskach/grillach pojawi się kolejno:
W piątek:
• Bigos myśliwski serwowany z pieczywem
• Kiełbaska z grilla
• Kawa, herbata w termosach, smalczyk biesiadny, ogórki kiszone
w sobotę:
RANO (PRZED WYJAZDEM GRUPY W TEREN)
• Jajecznica na boczku lub półmisek wędlin, sery, nabiał, dżem, pieczywo + kawa, herbata
SUCHY PROWIANT;
• Dwie bułki z wędliną, sałatą i pomidorkiem
• Rogaliki (2szt na osobę)
• Woda mineralna (0.5l)
Kolacja integracyjna przy grillu:
Menu:
• Żurek staropolski (Tu po przyjeździe)
• Kiełbasa, karkówka z grilla
• Surówka
• Pieczywo, ketchup musztarda
• Smalczyk biesiadny, ogórki kiszone
---- NIESPODZIANKA----
w niedzielę:
• Półmisek wędlin, sery, nabiał, dżem, pieczywo + kawa, herbata,
Aby imprezy nie zakłóciły warunki pogodowe, przy grillu lub ognisku jest altana mogąca pomieścić do 200 osób lub jeśli będzie na prawdę zimno to wszystko odbędzie się w karczmie myśliwskiej.
Baza położona jest z dala od innych zabudowań oraz za ogrodzeniem, więc Wasze pojazdy będą bezpieczne. Dodatkowo, baza jest w niedalekiej odległości od rzeki Wisłoki, także wędkarze mogą skorzystać z okazji i wybrać się wcześnie rano na "moczenie kija".
W bazie znajdują się 2 place zabaw dla dzieci, małe zoo oraz właściciele zajazdu zaoferowali oprowadzanie kucykami lub większym koniem ( przez 2h z instruktorem)
W sobotę nasz wartościowy czas umili nam zespół "Brown" z Rzeszowa.
http://www.brown.com.pl/Zakwaterowanie możliwe jest w zajeździe w pokojach dwu- i czteroosobowych, rezerwacje jednak należy zrobić indywidualnie poprzez kontakt bezpośrednio z zajazdem (
http://www.zajazdanna.pl ), a krótka informacja o nie korzystaniu z obozowiska jest wymagana. Jednak ze względu na charakter imprezy, zaleca się skorzystanie z obozowiska bezpośrednio na terenie bazy ( wliczone w cenę ). W końcu to właśnie namiot jest prawdziwym domem offroadera.
Obozowisko znajduje się na boisku piłkarskim, przy którym znajdują się także prysznice i WC.
Na terenie zajazdu znajduje się także sklep spożywczy.
Wszystkie wspomniane wyżej miejsca znajdują się bardzo blisko siebie, zapraszam do zaglądnięcia na stronę www zajazdu.
Zapewniamy:
- organizację imprezy,
- legalną trasę o dużej rozmaitości wraz road-bookiem,
- pełne wsparcie podczas trwania imprezy,
- manu
- zlotowe gadżety,
- darmowe miejsce na obozowisko,
Ceny:
- 180 zł za osobę powyżej 16stego roku życia ( dotyczy klubowiczów, przyjaciela klubu, pilota ),
- 95 zł dzieci do lat 16stu,
- dzieci do lat 3 gratis,
- 200 zł gość (czyli osoby zaproszone spoza klubu)
Aby zostać zlotowiczem należy:
1. Zgłosić swoją obecność w odpowiednim dziale.
2. Przelać bezzwrotną* kwotę w odpowiedniej wysokości na konto (numer konta podany zostanie z dniem 1 kwietnia 2012r.)
3. Przyjechać na imprezę, dobrze się bawić

*w przypadku wycofania się z imprezy zapewniamy komplet gadżetów zlotowych (dostarczone pocztą).
Do dyspozycji uczestników będzie trasa turystyczno-krajoznawcza o różnym stopniu trudności. Dysponujemy nie profesjonalnym torem off-roadowym o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, dla łaknących wielkich wrażeń, czyli trasa extreme.
Zlot to spotkanie towarzyskie a nie rywalizacja, choć zawsze jakaś istnieje. Założeniem jest spędzenie weekendu na poznaniu się, integracji etc. (główna grupa docelowa takiej imprezy to rodziny, więc planujemy trasę turystyk ze zwiedzaniem, postaramy się aby wszyscy byli zadowoleni i każdy znalazł coś dla siebie. Extrem dla miłośników będzie bez dodatkowych kosztów, bo jesteśmy do tego przygotowani a zlotowicze są tego warci .
Trasy:
- turystyczna o długości około 110km z zabytkami (np. Zabytkowy Kościół w Gawłuszowicach, Zamek Królewski w Baranowie Sandomierskim) i innymi ciekawymi obiektami po drodze, trasa przejezdna każdym, sprawnym pojazdem 4x4 będącym na oponach inne niż slick (zależy od pogody, działań rolników i leśników), gotowym na zarysowania (od krzaków itp, choć tutaj może być to opcja).
Wszystkie nasze przejazdy są uzgodnione z odpowiednimi władzami lokalnymi, więc zjeżdżanie z umówionych i opisanych tras jest wysoce niewskazane.
- extreme, to trasa gdzie znajdziecie wszystkiego po trochu: piach, błoto, wykrzyż, przeprawa wodna etc.
do przejechania wymagane są głębokie opony AT lub MT, trochę pasów, kinetyk, szekle, grupa ludzi no i chęci!!
Trasy planuje się na sobotę cały dzień, po sobotnim śniadaniu odbędzie się odprawa, gdzie każdy zadecyduje jaką trasę wybierze, następnie przegrupowanie po czym opiekunowie tras przedstawią szczegółowy plan działania!!
Niedziela po śniadaniu to czas wolny na po integracyjną rekuperację, dla chętnych zorganizowane będą wycieczki w ciekawe miejsca,
około południa trzaskamy "rodzinną" zlotową fotkę,
o 14stej oficjalne zakończenie VII Jubileuszowego zlotu OFF.
P.S. Ewentualne pytania, komentarze należy kierować na PW lub kontaktować się ze mną (markus) telefonicznie 781 389 687, mailowo:
mczerw78@gmail.com lub w odpowiednim dziale viewtopic.php?f=205&t=11264 regularnie przez ekipę przeglądanym!!
Było by fajnie gdyby zaoszczędzono nam zbędnego marudzenia, prosimy więc o zadawanie konkretnych pytań lub przedstawienie nam konkretnych oczekiwań czy to indywidualnych czy to grupowych. Nie obiecujemy ale zrobimy wszystko by było fajnie!!!!!
Ekipa Podkarpacka