Proszę o radę jak dociera sie silnik (3.2 v6) po szlifie wału korbowego i oczywiście po wymianie panewek na nowe ?????

Witamy ! |
---|
|
albi napisał(a):Hej,
robiles remont silnika? Ile cie to kosztowalo? A ogladales pierscienie albo cos z nimi robiles? Bo przyczyna spalania oleju sa pierscienieMoj roznie pali tego oleju. Albo nic albo wszystko - zalezy od stylu jazdy i pewnie jak bardzo krecisz silnik
A jak u Ciebie spalanie oleju wyglada?
pozdrawiam
albi
RudeBoy napisał(a):Bosz... norma jak w Polonezie
Wszystkie japońce lubią łykać oliwe. Moim zdaniem nie ma co się tym przejmować.
JaGrab3 napisał(a):Tak poprawiło się, ale nie ustało, nadal pali olej, ale już w mniejszej ilości, ciężko dokładnie określić, ale szacuję tak na 0.3 na 1000, gdzie wcześniej było ok 0.5/1000.
Z tym, że teraz jeżdżę cały czas na półsyntetyku, który na pewno lepiej czyści .... na wiosnę, może pokuszę się na powtórzenie operacji, z tym, że teraz więcej nafty!!!!
Ja tam bym przechylił samochód stawiając jedną stronę na cegłach podłożonych pod ramę. Nie przewróci sięJaGrab3 napisał(a):Niestety jest problem z silnikiem V, bo on ma pochylone gary, przez co po zalaniu naftą, górna część tłoka będzie mniej narażona na rozpuszczanie. Trzeba by dolewać zały czas do pełna aż pod otwór świecy,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość