| Witamy ! |
|---|
|
|

Znaczy się sonda lambda. Może to być sprawka niewłaściwej mieszanki gazu.Zerrafin napisał(a):P1133- przegrzany czujnik tlenu.
Może też być odwrotnie: walnięta lambda powoduje przygasanie silnika a to z kolei wywołuje zbyt niskie podciśnienie.Podejrzewam, że całym problem tkwi w tym nieszczęsnym czujniku podciśnienia, montowanym przy kolektorze ssącym.







że to pomoże.W frotce B zdaje się że jest inny sterownik motoru aniżeli w A i być może bardziej uzależniony od sygnałów z czujników.U mnie w A przed chwilą wypiąłem wtyczkę z czujnika zrobiłem rundę po mieście i motor chodził bez zarzutu zarówno na zimnym i na ciepłym świeciła się tylko pomarańczowa kontrolka.Powodzenia.sylwian70 napisał(a):U mnie w A przed chwilą wypiąłem wtyczkę z czujnika zrobiłem rundę po mieście i motor chodził bez zarzutu zarówno na zimnym i na ciepłym świeciła się tylko pomarańczowa kontrolka.


brum napisał(a):sylwian70 napisał(a):U mnie w A przed chwilą wypiąłem wtyczkę z czujnika zrobiłem rundę po mieście i motor chodził bez zarzutu zarówno na zimnym i na ciepłym świeciła się tylko pomarańczowa kontrolka.
Który wypiąłeś?





Zerrafin napisał(a):To normalne, że olej wchodzi do kolektora ssącego?




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości