Witamy !



[A 2.2] dziwne drgania

Re: pilna sprawa, dziwne drgania

Postprzez brum » 09 sty 2012 21:02:52

Jak ją przerobisz to będzie. Mocowanie jest inne.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: pilna sprawa, dziwne drgania

Postprzez sarman » 10 sty 2012 07:28:18

już nie kombinuje, znalazłem oryginał za 86 zł, więc gra nie warta świeczki, żeby przerabiać
turn on 4x4 i byle do celu..
http://www.czaro.cafe/ - zapraszam po pyszną kawę
https://sarmangroup.org/ - Drukarnia, produkcja reklam
Avatar użytkownika
sarman
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 135
Dołączył(a): 12 lip 2009 14:48:46
Lokalizacja: Gałkówek k/Łodzi
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: pilna sprawa, dziwne drgania

Postprzez wikked » 10 sty 2012 20:52:15

jrzeuski napisał(a):Musisz zdjąć zwrotnicę, żeby je wymienić. Trochę jest z tym zabawy (sworznie, wybijanie łożyska). Ale zanim się za to weźmiesz, to pokręć ręką półosią (na tyle, żeby sprzęgiełko się nie zapięło albo zdejmij huba) i sprawdź czy słychać tarcie i czuć opór. Jeśli tak, to leć do sklepu po nowe łożyska igiełkowe (jedno na stronę). Sprawdź też stan osłony przeciwpyłowej przy nich, bo pewnie to z jej powodu łożysko się zatarło. Ale to najlepiej ocenić po wysunięciu trochę półosi ze zwrtonicy, co da się zrobić po zdjęciu segera przy sprzęgiełku.

No Jacek to Cię fantazja teraz poniosła. Koleś nie wie czym to jeść a Ty mu piszesz "manuala" do tego ale bez fotek. Już widzę jak to zagra.
@Sarman łożysko wybija się przykładając do niego śrubokręt i napie... jąc w śrubokręt młotkiem aż wypadnie łożysko- one są jednorazowe (po wyjęciu nie nadaje się do użytku). Odnośnie tarcia to najpierw upewnij się że to nie luz na łożysku koła (podobny efekt nauszny:D)- odciąż koło- podnieś jedną stronę, i poruszaj kołem na boki- jak jest luz to najpierw jego skasuj i dopiero bierz się za resztę.
Jak chcesz wiedzieć czy łożysko jest (w sumie jak chcesz wiedzieć czy go nie ma ;) ) to poruszaj przegubem góra- dół. Jak jest luz to nie ma łożyska, jak nie ma luzu to łożysko jeszcze jest.
wikked
 

Re: pilna sprawa, dziwne drgania

Postprzez sarman » 10 sty 2012 23:36:44

az tak zle ze mna nie jest, mam warsztat samochodowy, wiec cos tam wiem, co prawda sam na nim nie pracuje, ale lubie sobie pogrzebac. a wole sie dopytac, bo tego nie robilem nigdy, wykształcenia mechanicznego tez nie mam. a jak mi nie bedzie szlo zostwie mojemu mechanikowi (hehe), co prawda w 4x4 sie nie specjalizuje, ale napewno da sobie rade
zamówiłem sobie od razu komplet łożysk piasty koła, wymienie wszystko za jednym razem, nie są to duże koszta, a wiem ze najblizsze kilkadziesiat tysiecy km bede mial z tym spokoj. prase mam, wiec z łożyskami problemu nie bedzie.
turn on 4x4 i byle do celu..
http://www.czaro.cafe/ - zapraszam po pyszną kawę
https://sarmangroup.org/ - Drukarnia, produkcja reklam
Avatar użytkownika
sarman
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 135
Dołączył(a): 12 lip 2009 14:48:46
Lokalizacja: Gałkówek k/Łodzi
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Poprzednia strona

Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości