| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
borat napisał(a):a co myślicie koledzy nad tym, żeby do oryginalnego amortyzatora do froty B Sport z tyłu dokręcić kawałek śruby na koniec od góry ?











   Możesz jeszcze coś napisać o przerobieniu przednich amorków (czy wystarczyło zmotać tuleję czy ruszałeś też ucho amorka?) ,bo same tuleje to dorobić mały problem ,ale nie bardzo chce ''piłować'' obudowy. Co do szpilki to ogarniam jak sobie to zdystansować , choć wydaje  mi się ,że bardziej niebezpieczne jest to jak amor jest za krótki (ja urwałem,mimo że były na styk zmotane)





atheo napisał(a):Te amorki od Pajero II jak się mają do oryginalnych od frotki? Ile dłuższe ktoś ma jakieś info?



jrzeuski napisał(a):Żadne amortyzatory nie dają liftu! One go dopiero umożliwiają.

Aczkolwiek jakby wstawić amortyzatory od tramwaju...szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...


szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...


Jak zechce Ci się schylić i zajrzeć pod Frotę, to zobaczysz, że nic tam nie jest podobnie jak w Golfie. Wiem, bo też mam Golfadement napisał(a):szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
W Golfie mam gwint i robię co chcę.
Są też kity mcphersonów przez które można uzyskać obniżenie właśnie m.in. dzięki krótszym amorom,
dla tego myślałem że tu jest podobnie.

dement napisał(a):szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o frotę, bo amortyzatory nie dają liftu w żadnym aucie...
W Golfie mam gwint i robię co chcę.
Są też kity mcphersonów przez które można uzyskać obniżenie właśnie m.in. dzięki krótszym amorom,
dla tego myślałem że tu jest podobnie.
Powrót do Amortyzatory do liftu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości