przez jrzeuski » 12 sty 2012 13:11:34
Da się to trochę poprawić regulacją skoku pedału. Włóż głowę pod kierownicę i zobaczysz, że na trzpieniu tłoka pompki jest kontra. Trzeba zdjąć trzpień z pedału (jest zawleczka) i ustawić zakres pracy pedału blokując go tą kontrą. Tylko potem jak tarcza znów zacznie się kończyć, to trzeba będzie pokręcić z powrotem, żeby jeszcze trochę pojeździć zanim się zedrze do nitów.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.